Goedemiddag,
Ik heb jaren lang Mywheels en sharenow e.d. gebruikt, maar nu denk ik toch dat het tijd wordt om een auto aan te schaffen.
Gezien een auto snel afschrijft, wordt het een tweede handse. Na enkele uren scrollen denk ik dat het een Volvo XC40 wordt.
Maar ik wil graag een second opinion van medetweakers.
Mijn eisen zijn eigenlijk beperkt:
-Automaat
-Parkeercamera achter
-Apple Carplay
-Panoramadak is wel leuk
-Genoeg kofferbak om een weekendje mee te reizen
-Benzine/Hybride gezien ik geen oplaadpaal heb
-"Mini suv" ala XC40 vind ik wel fijn, omdat je dan hoger zit.
-Europees/Japans merk, wellicht een Toyota? Dat schijnt goed te zijn mbt onderhoud.
-€20 tot €40k
-Minimale onderhoud
Met deze eisen heb ik echter >100 hits op Track/Scout.
Zijn er specifieke dingen waarop ik moet letten?
Ik denk specifiek aan hoe oud de auto is vs aantal gereden kilometers. Indien de prijs vergelijkbaar is, is het dan beter om een 5 jaar oude auto te kopen met 100k op de teller, of juist een 6 jaar oude auto met 70k op de teller?
Eigenlijk is elk advies welkom.
PS: nog een vraag. Heeft iemand ervaring met EasyBuy? Dat klinkt gemakkelijk gezien de auto dan thuis wordt afgeleverd.
Ik heb jaren lang Mywheels en sharenow e.d. gebruikt, maar nu denk ik toch dat het tijd wordt om een auto aan te schaffen.
Gezien een auto snel afschrijft, wordt het een tweede handse. Na enkele uren scrollen denk ik dat het een Volvo XC40 wordt.
Maar ik wil graag een second opinion van medetweakers.
Mijn eisen zijn eigenlijk beperkt:
-Automaat
-Parkeercamera achter
-Apple Carplay
-Panoramadak is wel leuk
-Genoeg kofferbak om een weekendje mee te reizen
-Benzine/Hybride gezien ik geen oplaadpaal heb
-"Mini suv" ala XC40 vind ik wel fijn, omdat je dan hoger zit.
-Europees/Japans merk, wellicht een Toyota? Dat schijnt goed te zijn mbt onderhoud.
-€20 tot €40k
-Minimale onderhoud
Met deze eisen heb ik echter >100 hits op Track/Scout.
Zijn er specifieke dingen waarop ik moet letten?
Ik denk specifiek aan hoe oud de auto is vs aantal gereden kilometers. Indien de prijs vergelijkbaar is, is het dan beter om een 5 jaar oude auto te kopen met 100k op de teller, of juist een 6 jaar oude auto met 70k op de teller?
Eigenlijk is elk advies welkom.
PS: nog een vraag. Heeft iemand ervaring met EasyBuy? Dat klinkt gemakkelijk gezien de auto dan thuis wordt afgeleverd.