Life goes as it goes.
Verwijderd
he, geef de mensen toch eens een kans ipv utfs!Op zaterdag 15 september 2001 12:59 schreef FMS het volgende:
ten eerste UTFS,
wat ik vind: [afbeelding]
de search is inmiddels (vaak) verouderd en is hardware alweer gewijzigd.
Want dan kunnen we net zo goed met zn allen utfs lopen roepen
"welke geforce3" vraag is al 1000x langs gekomen hierOp zaterdag 15 september 2001 13:04 schreef pentium het volgende:
[..]
he, geef de mensen toch eens een kans ipv utfs!
de search is inmiddels (vaak) verouderd en is hardware alweer gewijzigd.
Want dan kunnen we net zo goed met zn allen utfs lopen roepen
lees dit anders ff, dit zijn de beste G3's
http://www.rivastation.com/gf3cards_2.htm
Verwijderd
ja,maar ik bedoel dat hardware (in dit geval geforce3) vaak word aangepast (snelheid,stabiliteit enzo) dus dan heeft zon test van een paar weken geleden geen effect meerOp zaterdag 15 september 2001 13:07 schreef FMS het volgende:
[..]
"welke geforce3" vraag is al 1000x langs gekomen hier
lees dit anders ff, dit zijn de beste G3's
http://www.rivastation.com/gf3cards_2.htm
Ik heb de ASUS V8200 Deluxe en ik ben er ZÉÉR tevreden overOp zaterdag 15 september 2001 12:54 schreef Brilson666 het volgende:
Me maatje wil toch een geforce 3 kopen in plaats van een geforce 2 maar welke moet ie nemen. Hij moet wel frames uitpoepen snappie!
De ocz titan of toch een andere
?
in UT haal ik in 1600x1200x32 bits ongeveer 80-90 FPS
kijk, als je informatie over een product, in dit geval de geforce3, wilt. ga je eerst op google of wat dan ook zoeken naar review's en dan ga je zelf vergelijken wat JijOp zaterdag 15 september 2001 13:12 schreef pentium het volgende:
[..]
ja,maar ik bedoel dat hardware (in dit geval geforce3) vaak word aangepast (snelheid,stabiliteit enzo) dus dan heeft zon test van een paar weken geleden geen effect meer
belangrijk vindt. de ene wil lekker oc en de andere gaat voor goed 2D.
dan pas als je een vraag hebt start je een new topic. en
mensen gaan zich niet herhalen over een vraag die zo vaak is gesteld.
Verwijderd
okay, discussie gesloten.Op zaterdag 15 september 2001 13:23 schreef FMS het volgende:
[..]
kijk, als je informatie over een product, in dit geval de geforce3, wilt. ga je eerst op google of wat dan ook zoeken naar review's en dan ga je zelf vergelijken wat Jij
belangrijk vindt. de ene wil lekker oc en de andere gaat voor goed 2D.
dan pas als je een vraag hebt start je een new topic. en
mensen gaan zich niet herhalen over een vraag die zo vaak is gesteld.
SLOTJUHH!!
een gf3 zoek je niet uit op de specs, die zijn bijna gelijk... je kijkt bij die kaart naar de bijgeleverde extratjes.
de asus deluxe heeft b.v. een brilletje, anderen hebben b.v. weer een aardig pakket spelletjes erbij zitten, weer anderen stoppen er niks bij, en maken de kaart gewoon iets goedkoper...
Een heel enkele fabrikant wijkt af van nvidia's referentie ontwerp, maar in die gevallen betreft het geen wijzigingen aan de 3d performance, maar eerder aanpassingen aan het rf-filter, of andere video mogelijkheden.
de asus deluxe heeft b.v. een brilletje, anderen hebben b.v. weer een aardig pakket spelletjes erbij zitten, weer anderen stoppen er niks bij, en maken de kaart gewoon iets goedkoper...
Een heel enkele fabrikant wijkt af van nvidia's referentie ontwerp, maar in die gevallen betreft het geen wijzigingen aan de 3d performance, maar eerder aanpassingen aan het rf-filter, of andere video mogelijkheden.
Ok bedankt voor de reacties ik zal effe een beoordeling gaan geven van de verschillende kaarten
Life goes as it goes.
Pagina: 1