4 jaar geleden heb ik zakelijk een Alfen laadpaal gekocht. Na 2 jaar ging het powerboard kapot. Deze laten vervangen en betaald, want buiten 1 jaar garantie.
Nu 2 jaar later weer precies hetzelfde probleem (doorgebrand op precies dezelfde plek) en natuurlijk "buiten garantie" dus betalen (ondertussen kom je dan al bijna op de halve aanschafprijs aan reparatie...).
Nu is mijn vraag vooral: heeft iemand enig idee wat hier technisch aan de hand kan zijn o.b.v. deze foto's?
Is dit toeval, ligt dit aan mijn stroomvoorziening, of is dit product eigenlijk non-conform van wat ik er van mag verwachten?
:strip_exif()/f/image/1J8GSQoijneTBIObwCKWdA0m.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/h7th8SzH1MbKnl2nh4RmrNKY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RYKNvzsFjeEOJLRZs2rhh61a.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PwSy1ZnXx4ApBFhov7OGEOz9.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu 2 jaar later weer precies hetzelfde probleem (doorgebrand op precies dezelfde plek) en natuurlijk "buiten garantie" dus betalen (ondertussen kom je dan al bijna op de halve aanschafprijs aan reparatie...).
Nu is mijn vraag vooral: heeft iemand enig idee wat hier technisch aan de hand kan zijn o.b.v. deze foto's?
Is dit toeval, ligt dit aan mijn stroomvoorziening, of is dit product eigenlijk non-conform van wat ik er van mag verwachten?
:strip_exif()/f/image/1J8GSQoijneTBIObwCKWdA0m.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/h7th8SzH1MbKnl2nh4RmrNKY.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RYKNvzsFjeEOJLRZs2rhh61a.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PwSy1ZnXx4ApBFhov7OGEOz9.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/W1nBum388YxcuUBHQ6OJR2JH.jpg?f=fotoalbum_large)