Pc scherm tbv gamen op ps5

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geoffreykossen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-02 11:44
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
Scherm tbv gamen op mijn ps5.

Wat is je budget?
350-450 euro.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Met name shooters en Fifa25 mee spelen, veel al online en samen met mijn zoon

Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf gevonden heb ik deze (https://www.alternate.nl/...itor/html/product/1782547), wellicht hebben jullie betere opties? Ben niet gebonden aan een merk of iets..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:12

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Geoffreykossen Deze topicstart voldoet nog steeds niet aan de voorwaarden voor eigen inzet. Tweakers is geen boodschappenlijstje. "Ik wil gamen op de PS5, ik zag dit scherm, maar welke is beter" is nog steeds erg vaag. Je zult de vragen dus uitgebreid moeten invullen. Zo krijgen wij meer informatie; en krijg jij vervolgens betere antwoorden en wie meeleest heeft er dan ook wat aan.

Waaorm ben je op dit scherm uitgekomen? Wat waren de alternatieven? Waar wil je dat het scherm aan voldoet? (bijv hoge refreshrate, 21:9, 4k, max 23", enz) Is hij alleen voor de PS5? Staat hij in een lichte of verduisterde kamer? Hoe goed moet de audio zijn, of heb je daar een andere oplossing voor? Hoeveel aansluitingen moeten er op zitten? Waarom perse een monitor en geen tv? Enz.

Gebruik de pricewatch om je wensen in te vullen, lees reviews en vertel ons dan waarom je twijfelt tussen schermen; of waarom je denkt dat het aanbod nog niet aansluit bij wat je nodig hebt. Of stel gerichte vragen over waarop je moet selecteren. Gebruik daarbij de linkjes van de pricewatch om te delen wat je gevonden hebt.

Ik laat het topic vandaag nog even open, maar dan moet je echt wel meer ervan maken, zoals ik vorige keer ook aangaf.

[ Voor 6% gewijzigd door Jorgen op 07-02-2025 10:11 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15:12

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Verplaatst naar videokaarten en beeldschermen

[ Voor 14% gewijzigd door Jorgen op 07-02-2025 15:48 ]