Zijn laatste reactie dateerde nog van 19-08-01 maar hij is terug met een nieuw usericon 
Welkom terug havana
Welkom terug havana
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
neejOp zaterdag 15 september 2001 12:58 schreef LuNaTiC het volgende:
welcome back he, dan kan johnny zeker weer mod-af worden![]()
Neuh, we willen sjonnie niet kwijtOp zaterdag 15 september 2001 12:58 schreef LuNaTiC het volgende:
Nee, appelzaad is je weer een stap voorOp zaterdag 15 september 2001 12:58 schreef LuNaTiC het volgende:
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Op zaterdag 15 september 2001 16:56 schreef LuNaTiC het volgende:
*zucht* had er wel iemand door dat ik een geintje maakte?
Ik heb notabene nog het felicitatietopic gestart
Oke die had ik verdiendOp zaterdag 15 september 2001 17:03 schreef SaURoN het volgende:
[..]
![]()
Verwijderd
Verwijderd
Wrom? havana is ook gewoon nog I&T meneerOp zaterdag 15 september 2001 17:38 schreef mafiasven het volgende:
kan iemand de layout iig ff veranderen dat op de mainpage bij modjes johnny ook komt te staan ? is wel zo lief
Verwijderd
2 namenOp zaterdag 15 september 2001 20:56 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Wrom? havana is ook gewoon nog I&T meneer
Neuh dat verneukt de layoutOp zondag 16 september 2001 00:17 schreef mafiasven het volgende:
[..]
2 namenof kan dat niet
Bericht hierboven
Verwijderd
een soort gameover ?Op zondag 16 september 2001 14:21 schreef havana het volgende:
johnny is wmb. hoofdmod van I&T op dit moment... ik ga me idd meer bezig houden met beleids- en communicatiezaken. Binnenkort meer hierover.
gratis sigaren voor iedereen, iedereen met een userID lager dan 645 krijgt een lekker cubaanse hmmm yumOp zondag 16 september 2001 14:50 schreef mafiasven het volgende:
[..]
een soort gameover ?
This too shall pass
Verwijderd
hahaha patserOp zondag 16 september 2001 14:57 schreef sharkyOnline het volgende:
[..]
gratis sigaren voor iedereen, iedereen met een userID lager dan 645 krijgt een lekker cubaanse hmmm yum
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq