Zijn laatste reactie dateerde nog van 19-08-01 maar hij is terug met een nieuw usericon 
Welkom terug havana
Welkom terug havana
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
neejOp zaterdag 15 september 2001 12:58 schreef LuNaTiC het volgende:
welcome back he, dan kan johnny zeker weer mod-af worden![]()
Neuh, we willen sjonnie niet kwijtOp zaterdag 15 september 2001 12:58 schreef LuNaTiC het volgende:
Nee, appelzaad is je weer een stap voorOp zaterdag 15 september 2001 12:58 schreef LuNaTiC het volgende:
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Op zaterdag 15 september 2001 16:56 schreef LuNaTiC het volgende:
*zucht* had er wel iemand door dat ik een geintje maakte?
Ik heb notabene nog het felicitatietopic gestart
Oke die had ik verdiendOp zaterdag 15 september 2001 17:03 schreef SaURoN het volgende:
[..]
![]()
Verwijderd
Verwijderd
Wrom? havana is ook gewoon nog I&T meneerOp zaterdag 15 september 2001 17:38 schreef mafiasven het volgende:
kan iemand de layout iig ff veranderen dat op de mainpage bij modjes johnny ook komt te staan ? is wel zo lief
Verwijderd
2 namenOp zaterdag 15 september 2001 20:56 schreef johnny appleseed het volgende:
[..]
Wrom? havana is ook gewoon nog I&T meneer
Neuh dat verneukt de layoutOp zondag 16 september 2001 00:17 schreef mafiasven het volgende:
[..]
2 namenof kan dat niet
Bericht hierboven
Verwijderd
een soort gameover ?Op zondag 16 september 2001 14:21 schreef havana het volgende:
johnny is wmb. hoofdmod van I&T op dit moment... ik ga me idd meer bezig houden met beleids- en communicatiezaken. Binnenkort meer hierover.
gratis sigaren voor iedereen, iedereen met een userID lager dan 645 krijgt een lekker cubaanse hmmm yumOp zondag 16 september 2001 14:50 schreef mafiasven het volgende:
[..]
een soort gameover ?
This too shall pass
Verwijderd
hahaha patserOp zondag 16 september 2001 14:57 schreef sharkyOnline het volgende:
[..]
gratis sigaren voor iedereen, iedereen met een userID lager dan 645 krijgt een lekker cubaanse hmmm yum