Beste anonieme en beveiligde hosting?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avd01
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 26-03 20:09
Hoi mensen,

Ik ben op zoek naar een nieuwe hosting voor mijn website. Mijn voornaamste eisen zijn goede beveiliging en anonimiteit. Ik heb de site sinds 8 jaar, maar deze wegens persoonlijke redenen nu even offline gehaald.
De website heeft een formaat van 16 gb (gedownload op mijn laptop) en rond de 400.000/500.000 bezoekers. In de toptijd kon dit echter oplopen tot 1 tot 1.5 miljoen bezoekers. Ik wil de site nieuw leven inblazen. Maar doordat ik eerder veel last heb gehad van hackers en DDoS aanvallen zoek ik een goed beveiligde host. Daarnaast ben ik geen sitebuilder. Ik ben een schrijver.
Bij mijn vorige host is godaddy ingesteld voor het domein en Cloudflare voor de DDoS aanvallen. Nu heb ik deze vraag eerder op Reddit gesteld waar nixihost werd aanbevolen. Na contact leek me dit prima, maar bij verder onderzoek bleek de beheerder van dat forum de eigenaar van nixihost te zijn, wat vrij discutabel is. Ook heb ik naar bluehost gekeken. Het verschil tussen hun hosting en vpn qua kosten is me toch iets te veel. Via hier kom ik uit bij Cloud 86. Vooral ook vanwege de WordPress support optie en de prima prijs voor 50 gb opslag. Mijn vraag is dus wat jullie ervaring is met de WordPress support en de beveiliging van Cloud 86, of dat iemand eventuele andere aanbevelingen heeft voor een host. Op de site wordt dagelijks geplaatst, waaronder ook foto's en video's.

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:33

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Wat voor domein-extentie is het? Als het een .com domeinnaam is, dan kan je vaak bij je hosting je WHOIS afschermen. Maar bij een .nl domein moet je een goed beargumenteerd verzoek neerleggen.

Daarnaast helpt Cloudflare prima, maar je moet er wel goed zorg voor dragen dat je IP niet uitlekt als iemand je subdomeinen (voor bijv. mail) gaat uitpluizen.

Als je last van hackers hebt, zoek dan eens uit waar die vandaan komen. Het kan ook gewoon een lekke plugin van WordPress zijn, waarop scanbots op feestvieren, en je boel om zeep helpen, zonder dat ze zich richten op de grondslag van jouw site. Hierin zal een andere host niet veel gaan helpen, vrees ik.

Dus doe eerst eens onderzoek, en kijk dan eens of de maatregelen wel nodig zijn.

[ Voor 10% gewijzigd door AW_Bos op 06-02-2025 23:29 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Geen idee als het een vereiste is Cloud86 heeft geen ipv6.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avd01
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 26-03 20:09
AW_Bos schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 23:28:
Wat voor domein-extentie is het? Als het een .com domeinnaam is, dan kan je vaak bij je hosting je WHOIS afschermen. Maar bij een .nl domein moet je een goed beargumenteerd verzoek neerleggen.

Daarnaast helpt Cloudflare prima, maar je moet er wel goed zorg voor dragen dat je IP niet uitlekt als iemand je subdomeinen (voor bijv. mail) gaat uitpluizen.

Als je last van hackers hebt, zoek dan eens uit waar die vandaan komen. Het kan ook gewoon een lekke plugin van WordPress zijn, waarop scanbots op feestvieren, en je boel om zeep helpen, zonder dat ze zich richten op de grondslag van jouw site. Hierin zal een andere host niet veel gaan helpen, vrees ik.

Dus doe eerst eens onderzoek, en kijk dan eens of de maatregelen wel nodig zijn.
Het gaat om een .pro domein. Als het goed is moet dit alles al afgeschermd zijn via de extra beveiliging van Godaddy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:33

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Avd01 schreef op vrijdag 7 februari 2025 @ 14:46:
[...]

Het gaat om een .pro domein. Als het goed is moet dit alles al afgeschermd zijn via de extra beveiliging van Godaddy
Prima zo! En nou moet je nog onderzoek doen naar hoe je gehackt wordt. Daar kan je hosting je niet bij helpen.

[ Voor 6% gewijzigd door AW_Bos op 07-02-2025 16:08 ]

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jurroen
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-05 17:00

jurroen

Security en privacy geek

Je zou kunnen overwegen om Cloud86 / Mijn.host eens te benaderen. Uit je woorden opmakende is jouw website mogelijk wat controversieel - maar hosters zijn ook vaak onwelwillend tegenover sommige content, ook al mag het wettelijk.

En je hebt ook kans dat als de hoster zich achter je kan scharen, ze je ook verder kunnen helpen.

Overigens is "hackers" mogelijk de verkeerde term. Waar heb je last van gehad?

Mocht je blog wat meer in het linkse segment zitten, je kunt ook contact opnemen met een partij als Deflect.ca - hun WordPress platform (genaamd eqPress) is hiervoor gemaakt.

Ongevraagde verzoeken per DM beantwoord ik niet, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn.C.V
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-05 14:20
Als je zoveel bezoekers hebt, is er dan niet ook een (kleine) vorm van inkomen? Zou je daar wat meer uit kunnen halen en daarmee bijvoorbeeld iemand zoeken die verstand heeft van dit soort zaken?

Er zijn zat mensen die dit voor hun werk doen en dingen weten waarvan jij niet weet dat je ze niet weet :)

Complimentje?

Pagina: 1