Correct me if im wrong
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
NeeOp zaterdag 15 september 2001 12:42 schreef Daffy_Duck het volgende:
Is er naar jullie weten een gratis provider waar je een vast IP nummer krijgt toegewezen? Thanks
Wees consequent, maar niet altijd
Verwijderd
OkeeOp zaterdag 15 september 2001 12:45 schreef LuNaTiC het volgende:
vast niet, aangezien alle gratis providers dial-up zijn en dus automatisch een dynamisch ip krijgt.
Correct me if im wrong
Je krijgt bij elke gratis provider een dynamisch IP, maar dat is niet noodzakelijk bij dialup.
Bij demon bijvoorbeeld krijg je standaard een vast IP bij dialup en bij XS4ALL kun je het aanvragen
maja had ik het iig voor de helft goed
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Eerst dus de bankrekening van Bill Gates leeghalenOp zaterdag 15 september 2001 15:10 schreef MountVD het volgende:
neee neee veel $$$
Dan zou ik een heeeele mooie computer kopen
En voor de rest van mn leven een luiznleventje lijden
En ook nog veeeel geld doneren aan goede doelen
The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.
je kunt ook een proggie gebruiken dat samen werkt met een bepaalde website en zo een adres koppelen aan jouw dynamische IP....er zijn meerdere aanbieders hiervoor.
Mijn plekkie + Sympathisant van 'GoT voor Behoud der Nederlandsche Taal' [GvBdNT]
Verwijderd
Op zondag 16 september 2001 01:34 schreef VHware het volgende:
Cistron biedt vaste IP voor dial-up aan. kost 30gld/maand zo'n telefoon-inetabbo. en dacht geloof ik eenmalig 30gld voor vast IP.
als dat ip bezet is, dan is je verbinding dood
dan probeer je later weer
is een beetje irri, dat wel
maar als je op een hele drukke tijd inlogt, en je pakt dan dat ip, dan heb je bestwel kans dat je een ip hebt dat minder gebruikt wordt... en als je dat dan op maandagochtend wil gaan gebruiken, lijkt me dat best te kunnen
of is dit een BS verhaal?
Op zondag 16 september 2001 13:48 schreef Generaal_Putlucht het volgende:
[..]
Slecht humeur...?? Wat bedoel je daarmee..??
Wees consequent, maar niet altijd
hij vraagt om een gratis provider...Op maandag 17 september 2001 09:03 schreef Ook het volgende:
[..]
Slecht humeur...?? Wat bedoel je daarmee..??
of dat nog steeds is weet ik niet
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.