Toon posts:

fan dood?? wat nu?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
mijn fan op mijn vidkaart is den ik dood.... :(

hij draait niet meer :(
eerst keek ik en toe kwam ie amper vooruit..(klein stukje heen en weer terug) ik dacht dat het door het stof kwam en ben hem schoon gaan maken...

daarna had ie het nog steeds...

ik denk dat ik hieruit kan concluderen dat ie stuk is..., toch? :?

waarschijnlijk is het al best lang zo want laatst was de kaart ook al vet heet :(

het betreft hier een 3d prophet se.

alvast bedankt :)

btw, iemand schreef laatst dat je een nieuwe fan gewoon bij hercules of guillemont kan vragen door een meeltje te sturen met je adres en probleem erin.

Verwijderd

Gecondoleerd ;(

Verwijderd

Gewoon even een meeltje sturen naar hercules.nl@guillemotsupport.com

En dan vertel je dat je ventilatortje heel erg raar doet, en hoe je het misschien kan oplossen (druppeltje olie?) En dan krijg je gewoon een nieuw koelertje in 4/5 dagen :7 (Zeg er wel ff bij dat je een GeForce2 Ultra hebt, want dan krijg je een heeeel leuk koelertje :7 :7 :7 )

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:50

Predator

Suffers from split brain

Wat nu = nieuwe fan :)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Verwijderd

Ik heb ze ook een e-mailtje gestuurd, hopen maar op een reactie. :P

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 15 september 2001 12:41 schreef iefje het volgende:
Gewoon even een meeltje sturen naar hercules.nl@guillemotsupport.com

En dan vertel je dat je ventilatortje heel erg raar doet, en hoe je het misschien kan oplossen (druppeltje olie?) En dan krijg je gewoon een nieuw koelertje in 4/5 dagen :7 (Zeg er wel ff bij dat je een GeForce2 Ultra hebt, want dan krijg je een heeeel leuk koelertje :7 :7 :7 )
past die wel op een 3dprophet??? :)

en dan vraag ik glijk koelprut aan hun, om hem te bevestigen >:) ;)

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
er zit al zo'n plakaat onder ik hep em ook bestelt omdat die ultra koeler van mij ook kaput was gegaan maar je krijgt em best wel snel binnen een week dus...

Verwijderd

nee zeg dat je een geforce 3 hebt nog betere fan >:)

Verwijderd

zelf blazen 8-)

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Guillemot doet niet lullig,

Na de dood van mijn TNT2 fannetje, kreeg ik er meteen 2 opgestuurd en een briefje met excuses.

Verwijderd

Op zaterdag 15 september 2001 19:18 schreef Ghost het volgende:
Guillemot doet niet lullig,

Na de dood van mijn TNT2 fannetje, kreeg ik er meteen 2 opgestuurd en een briefje met excuses.
Nou, hopen dat ik er dan ook direct 2 krijg. :P

Verwijderd

Op zaterdag 15 september 2001 18:59 schreef -SK- het volgende:
nee zeg dat je een geforce 3 hebt nog betere fan >:)
Blue orb heeft een losse fan ;(

Oja, onder dat gf2 ultra koelertje zit al zo'n koelspul en het past bijna overal op. Heel hand bevestigingssysteem. (Een blue orb past bij sommige vidkaarte nie, deze wel)

Verwijderd

Ja, gewoon een lul verhaal ophangen dat het hun fout is, erg veel bedrijven geven je zonder problemen een nieuwe !!!

Alex Zanardi was trouwens ook bijna dood !Wat ik niet humoristisch bedoel !!! :(

Verwijderd

Op zaterdag 15 september 2001 12:35 schreef Schum1 het volgende:
mijn fan op mijn vidkaart is den ik dood.... :(

hij draait niet meer :(
eerst keek ik en toe kwam ie amper vooruit..(klein stukje heen en weer terug) ik dacht dat het door het stof kwam en ben hem schoon gaan maken...

daarna had ie het nog steeds...

ik denk dat ik hieruit kan concluderen dat ie stuk is..., toch? :?

waarschijnlijk is het al best lang zo want laatst was de kaart ook al vet heet :(

het betreft hier een 3d prophet se.

btw, iemand schreef laatst dat je een nieuwe fan gewoon bij hercules of guillemont kan vragen door een meeltje te sturen met je adres en probleem erin.

heb ik ook.. ook met een 3d prophet se.. mijn videokaart word nu alleen ietsje warmer.. duws.. :)

Verwijderd

Topicstarter
mag het meeltje gewoon nederlands zijn? :)

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 01:20 schreef HansLinkSite het volgende:
Alex Zanardi was trouwens ook bijna dood !Wat ik niet humoristisch bedoel !!! :(
maar waar slaat het dan eigenlijk op, hij heb net twee benen verloren hoor ik op het sportnieuws ;(

• Subz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
je kan het gewoon in het nederlands tegen die lui praten hebben ze geen probleem mee

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:37
Ik had ze gemaild dat die kutorb niet voldoende was voor mijn Kyro2. Vroeg ik of ze een normale fan voor een geforce2(Ultra) wilden opsturen. Mooi niet dus: het zou niet passen, dus krijg ik geen, ze konden me wel nog een kutorb sturen :(

Heb er nu met tieraps een mooie Coolermaster opgezet >:)

Verwijderd

Ik kan me nog herinneren dat mijn fan van mn oude Viper V550 PCI een kut geluid maakte. Ben terug naar winkel gegaan (was toen nog newbie...) en duurde gvd 2 maanden voordat ik m'n kaart terug had...

Winkel zei dat die kaart niet meer gemaakt werd (klopt ook wel), maar zij zouden toch gewoon fannetje kunnen bestellen en zelf maken??
Pagina: 1