@
Deruxian Even een hint. Bestel gelijk de andere kant mee en vervang deze misschien ook ineens.
Eerste keer dat ik het voorhad kruiste ik net een auto in mijn straat en dacht ik dat deze mijn spiegel had geraakt. Niet dus. Gelijk naar de dealer gebeld en vanaf ik het woord 'spie ...' begon uit te spreken werd mijn zin automatisch afgemaakt.
Werd gevraagd welke kant vermits de passagierskant al wekenlang niet verkrijgbaar was. Als je googled weet je gelijk dat je bij de club zit nu.
Linkerspiegel werd door de balie-medewerker vervangen. Kon dat blijkbaar met de ogen dicht. Was ook iets van een 80 euro. Gelijk op Aliexpress gaan kijken en wat reviews gecheckt. 4.9 score en een paar honderd van verkocht dus een set genomen. Aangetekend 25 euro voor linker en rechter dacht ik. Paar maanden later ging met het uitklappen de andere kant de grond op. Op 5 minuten in totaal erin geklikt en ... ze werken perfect. En ik zie 0,0 verschil met de originele.
Moraal, Na de spiegels ontdooid zijn zet ik ze automatisch op de andere stand. Lijkt me een ontwerpfout om ze niet automatisch af te zetten na x-minuten of de 'te' ecologische lijm gebruikt.