Mijn wasmachinekraan geeft soms geen water. Het ene moment werkt deze fatsoenlijk met een krachtige straal en kun je gewoon een was draaien. Het ander moment draai je de kraan open en komt er geen druppel uit. Je kunt de kraan dan zo vaak open en dicht draaien als je wilt, maar dat help niet. Een uur wachten vaak dan weer wel. Dat de kraan er na de eerste 2 minuten van het wasprogramma mee ophouden gebeurt ook regelmatig maar als het hierna eenmaal loopt dan wordt de wasronde gewoon goed beëindigd.
Nu ben ik vooral benieuwd of ik het probleem hier bij de kraan moet zoeken. Als ik op internet kijk kom ik vooral situaties tegen waarbij de kraan gewoon helemaal niets doet, dat is hier niet het geval.
Verdere details,
Nu ben ik vooral benieuwd of ik het probleem hier bij de kraan moet zoeken. Als ik op internet kijk kom ik vooral situaties tegen waarbij de kraan gewoon helemaal niets doet, dat is hier niet het geval.
Verdere details,
- Type woning: appartement
- Kraan heeft ongeveer een half jaar stil gestaan maar werkte bij betrekken van de woning de eerste 3 - 4 wasbeurten helemaal prima.
- aqua stop is niet het probleem, deze heb ik al losgedraaid maar is echt de kraan zelf waar niets uit komt.
Select * from fish