ABP-filmpjes op Youtube (reclame en privacy)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnnijm
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05 17:17
Toen ik wat wilde opzoeken met betrekking tot loonheffing en het ABP pensioenfonds werd ik door de website van het ABP doorverwezen naar enkele filmpjes (van het ABP) op Youtube. Zonder adblocker word je dan eerst geconfronteerd met twee irritante reclames over 'financiële masterclasses' .
Ik ben van mening dat het ABP dergelijke filmpjes tenminste ook dient te plaatsen op de eigen website of een eigen overheidscloud.
Ik zit niet te wachten op de een of andere finfluencer die via de speakers roeptoetert dat ik zijn gratis Masterclass moet volgen.
Hoe denken jullie daarover?
Zelf heb ik dit als opmerking gedropt bij het ABP.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07-06 19:30
Ik heb het andersom. Op YouTube blijft dit soort content altijd staan. Op zo'n zelf-hosted video platform wordt het ooit op de website gezet en breekt de video of speler ooit. Dan gaan ze er never nooit meer wat aan doen. Dan komt er ooit een nieuwe website en is het voor altijd foetsie.

ABP zou de ads uit moeten kunnen zetten in de videos volgens mij. Dan is het probleem toch opgelost?

[ Voor 6% gewijzigd door polopolo150 op 05-02-2025 18:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

Met @polopolo150 Reclame bij een video (en hoeveel reclames in je video) is een keuze van de uploader.

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnnijm
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 30-05 17:17
Jester-NL schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 08:13:
Met @polopolo150 Reclame bij een video (en hoeveel reclames in je video) is een keuze van de uploader.
Dat maakt het nog erger dunkt me.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
johnnijm schreef op donderdag 6 februari 2025 @ 18:31:
[...]

Dat maakt het nog erger dunkt me.
Als ze ze uit zetten toch niet? Want dat is wat hier gesuggereerd wordt. Ik gok dat ze 't niet eens weten / beseffen dat 't uit kan of dat iemand 't vergeten is. Gewoon even melden en reactie afwachten. De fakkels en hooivorken hoeven nog niet uit de schuur.

[ Voor 28% gewijzigd door RobIII op 06-02-2025 18:35 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij