Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilagro
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 13:30
Ik ben reeds 4 jaar in het bezit van een Garmin Fenix 6 pro en nog wel langer van andere Garmin producten. Tot op heden werkte dat allemaal geweldig en kreeg ik netjes mijn activiteiten in Garmin Connect, pul de telefoon meldingen op mijn horloge.
Nu heb ik sinds twee maanden een Google Pixel telefoon en sindsdien ontkoppelen mijn horloge en fietscomputer regelmatig volledig uit mijn telefoon. Ik moest regelmatig opnieuw middels bluetooth code koppelen, terwijl dit met mijn vorige telefoon nooit moest.
Zeker wanneer ik met het horloge buiten bereik van mijn telefoon ben geweest moet ik opnieuw koppelen/ aanmelden.
Ik heb al eens alles ontkoppelt en Garmin connect verwijderd van de telefoon om volledig opnieuw te starten, maar dat heeft geen verbetering gebracht.

Is dit een bekend probleem met Garmin Connect op Android 15? En weten jullie hoe ik dit op kan lossen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Als het probleem op 2 apparaten gebeurt, en begonnen is na het krijgen van een nieuwe telefoon, zou ik df oorzaak in die nieuwe telefoon zoeken, niet bij de apparaten of hun app.

Ik weet niet welke Pixel je hebt, maar ik zou in het Pixel ervaringen topic hier op Tweakers de vraag stellen of meer mensen problemen hebben met randapparatuur via bluetooth. Mogelijk dat je in de developer opties iets qua compatibiliteit kunt instellen, of dat het een bekende Android 15 bug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilagro
Overige rand apparaten hebben hier geen last van, vandaar dat ik de vraag juist hier heb gesteld.
Ik vermoed toch dat er ergens een bugje zit bij Garmin Connect voor Android 15.
Hopelijk is die er met een update uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arvidbeheerder
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:23
Ik heb dit ook al een tijd met mijn pixel 7a en Forerunner 955. Uitgebreid met de support van Garmin gemaild, maar nog niets opgelost. Voorlopig voeg ik alles maar weer opnieuw toe soms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomind
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 09-09 16:04
Misschien is het een energiebesparing modus in de Pixel waardoor ontkoppeld wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D1bbes
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 02-09 18:30
Hier ook regelmatig mee te maken. Ik heb een pixel 7a in combinatie met een Garmin Fenix7 solar en een Garmin edge 840. Deze ontkoppelen op mijn telefoon regelmatig en moet ik alles opnieuw koppelen. Denk dus dat er een bug in android 15 zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 13:52
Dat klinkt dan als een Pixel-specifieke bug. Ik heb op mijn Galaxy S25 (nog) nergens last van

Edit: He, dat is gek. Bij mij komen er juist verwijderde apparaten bij.

Ik heb vorige week alles van mn S23 Ultra naar de nieuwe S25 overgezet met Smart Switch. Mn 2 smart scales en watch waren automatisch meegekomen na inloggen, maar moest de watch wel even koppelen met code.

Een van de scales heb ik al tijden niet meer, dus dat was een mooi moment om hem te verwijderen. Nu check ik naar aanleiding van dit topic de Connect app even en... Daar issie weer!

Gaat hij dan steeds terug naar een momentopname, voor jullie zonder apparaten, en voor mij ivm migratie naar het moment dat die scale er nog in staat.

[ Voor 76% gewijzigd door XelaRetak op 07-02-2025 10:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilagro
Mijn Pixel 9 is nu de februari update aan het binnenhalen. Daar zie ik online bijstaan dat er een bug fix bijzit voor bepaalde bleutooth apparaten.
Hopelijk dat het daarna beter wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wilagro
Ik zie nu dat ook de Garmin app een update heeft gekregen.
Samen met de februari update van Google lijkt dit het probleem opgelost te hebben bij mij.
Even afkloppen en afwachten hoe dit op lange termijn blijft. Welke update nu de bijdrage geleverd heeft, blijft voor mij onduidelijk, maar ik ben wel weer blij.
Pagina: 1