Seagate Exos fraude

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs Kok
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 18:05
Een paar weken geleden krijg ik een drive waar ik van zag dat de beschrijving niet klopte met de werkelijkheid. Duizenden uren. Ik dacht erover om dit in een post op tweakers te zetten maar zag daarvan af omdat ik de firma niet zou mogen noemen en dat maakt de post vrijwel geheel waardeloos. Niet de eerste keer. Kocht 100 meter Cat6 kabel en kreeg 80 meter. Maar omdat ik niet mocht zeggen welke firma het verkocht had, niet geplaatst. Ze komen er nog steeds mee weg, heb ik vernomen.

Ik snap de gedachtegang van de redactie, maar het feit dat de redactie de firma's wel met naam en toenaam noemt steekt. Een uitleg waarom de redacteur de eigen regels mocht schenden zou iets zijn wat ik als hoofdredacteur zou eisen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TweakGP
  • Registratie: December 2024
  • Laatst online: 19:45
Mathijs Kok schreef op woensdag 5 februari 2025 @ 11:31:
Een paar weken geleden krijg ik een drive waar ik van zag dat de beschrijving niet klopte met de werkelijkheid. Duizenden uren. Ik dacht erover om dit in een post op tweakers te zetten maar zag daarvan af omdat ik de firma niet zou mogen noemen en dat maakt de post vrijwel geheel waardeloos.
Sorry hoor, maar ik geloof er weinig van dat jij toen naar de FARM data hebt zitten kijken...... nu weet iedereen het, maar voor het bericht van Heise had bijna niemand er van gehoord en al helemaal niet de moeite genomen er naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TijsZonderH
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online

TijsZonderH

Nieuwscoördinator
Als journalisten hebben we wat meer mogelijkheden om namen expliciet te noemen in onze nieuwsvoorziening. Dat moet dan uiteraard wel een journalistieke waarde hebben, maar ik denk dat het in dit geval vrij duidelijk is wat die meerwaarde is voor dit verhaal.

Deze handtekening kan worden opgenomen voor trainingsdoeleinden.