Hoi mede tweakers! Hopelijk kunnen jullie mijn impasse voor een nieuwe home office monitor helpen oplossen
Ik zoek een: QHD 27-inch thuiswerk monitor met USB-C dock
Monitor voor voornamelijk werk (voor thuiswerk dagen) en soms via prive laptop een paar uurtjes grand strategy gaming. Ter vervanging van mijn 1080p 24 inch die ik tijdens de lockdowns van mijn werkgever heb gekregen
Daarom het volgende eisenlijstje:
- 27 inch
- QHD (geen 4K nodig ivm afstand en scaling)
- USB-C hub met power delivery (65 W), om laptop op aan te sluiten
- 100 Hz refresh rate
- IPS
- 1 Ms responstijd
- 2+ USB-A poorten (voor muis en keyboard)
Nice to haves
- Verstelbare / kantelbare voet (scheelt een monitor arm aanschaffen)
Budget
250-350 EUR
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Na uitvoerig de pricewatch, BBG en verschillende fora's doorzoeken ben ik zelf tot de volgende 4 opties gekomen (maar ik zie door de bomen het bos niet meer):
https://www.megekko.nl/ve...0,1148015,1152002,1152008
Nog tips om de knoop door te hakken tussen deze opties of mis ik de perfecte monitor die voldoet aan mijn behoeftes?
Alvast bedankt!
Ik zoek een: QHD 27-inch thuiswerk monitor met USB-C dock
Monitor voor voornamelijk werk (voor thuiswerk dagen) en soms via prive laptop een paar uurtjes grand strategy gaming. Ter vervanging van mijn 1080p 24 inch die ik tijdens de lockdowns van mijn werkgever heb gekregen
Daarom het volgende eisenlijstje:
- 27 inch
- QHD (geen 4K nodig ivm afstand en scaling)
- USB-C hub met power delivery (65 W), om laptop op aan te sluiten
- 100 Hz refresh rate
- IPS
- 1 Ms responstijd
- 2+ USB-A poorten (voor muis en keyboard)
Nice to haves
- Verstelbare / kantelbare voet (scheelt een monitor arm aanschaffen)
Budget
250-350 EUR
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Na uitvoerig de pricewatch, BBG en verschillende fora's doorzoeken ben ik zelf tot de volgende 4 opties gekomen (maar ik zie door de bomen het bos niet meer):
https://www.megekko.nl/ve...0,1148015,1152002,1152008
Nog tips om de knoop door te hakken tussen deze opties of mis ik de perfecte monitor die voldoet aan mijn behoeftes?
Alvast bedankt!