Zijpaneel wastafelonderkast beschadigd

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rd41
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-04 15:33
Mijn vraag
Van een Differenze wastafelonderkast is 1 van de zijpanelen beschadigd (zie foto's). Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NWYrap8j1IpOagKJ2BziIL81czw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GBj5LgOeH3ejMAQuNogIcn3Q.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AFDxMHr6Z0koSNsuxty87_8yq3g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2HlZFKhAc6Hkqgn39Xc8EaR8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KtOk31id5RycvQVAd1H9eq9zI7k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oJF7q61RAecqdmaNnppdngBh.jpg?f=fotoalbum_large
Nu vraag ik mij af of dit nog te repareren is en hoe dan?
De beschadiging is precies op de plek waar de hangbeugel zit.

Ik heb al contact gehad met de leverancier. De kast is niet meer leverbaar en ze kunnen bijvoorbeeld ook geen losse zijpaneel leveren.

Alvast dank voor het meedenken.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ziet er uit als een heel goedkoop kastje.
Gewoon je verlies nemen (of retour als het zo in de doos zat) en een andere kopen dan?

[ Voor 17% gewijzigd door DJMaze op 04-02-2025 21:21 ]

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:24
Als je er werk in wil steken en de handigheid en spullen er voor hebt:
Kapotte deel recht uit zagen en een nieuw stuk in lijmen.
Daarna het geheel schilderen of folie op plakken.

Of de beschadiging afdekken met een versiering of zo iets, extra legplankje b.v.b..

[ Voor 19% gewijzigd door JukeboxBill op 04-02-2025 21:32 ]

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haboeri
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:14
Reparatie van het paneel zelf is kansloos, dit krijg je nooit netjes en stevig.
Het paneel opmeten, bij adzaagt even zoeken op de site naar de juiste kleur en glans en gewoon een nieuw paneeltje op maat bestellen. Gaatjes overnemen van de oude, boren en schroeven en het is weer gefikst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rd41
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21-04 15:33
@Haboeri Misschien is dat wel het beste om te doen. Ik ga contact met hen opnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hhj
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 21:47

hhj

of koop bij hornbach o.i.d. een MDF/spaanplaat paneel, laat 'm op maat zagen en lijm zelf die kantenband er op met een strijkijzer. Gaatjes er in conform voorbeeld en je hebt een nieuwe! Zo doen ze het in de fabriek ook hoor! Vraag is dan wel of jouw kleur leverbaar is, of dat je 'm zelf moet verven....
Kost ong. 20,-, kun je intussen vast gaan sparen voor een echt kastje want dit soort spul is echt om te huilen....

[ Voor 19% gewijzigd door hhj op 05-02-2025 10:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsMyUsername
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 24-09 15:52
Retour sturen en iets anders kopen. Is dit voor in de badkamer? Want dan was het toch al geen lang leven beschoren.

> De kast is niet meer leverbaar en ze kunnen bijvoorbeeld ook geen losse zijpaneel leveren.

Maar staat het nog wel te koop op de webshop? Wat toevallig dat jij net het laatste kastje gekocht hebt...
Pagina: 1