Vermeld de URL waar het probleem zich bevindt
Als je een advertentie wilt plaatsen, en eerst het juiste product opzoekt, en naar de advertentie tab gaat, dan krijg je als er geen advertenties zijn een super handige knop te zien om direct voor dit product een advertentie te maken:
:strip_exif()/f/image/nnn69lxNcxEhWwoiIXXJxIjz.jpg?f=fotoalbum_large)
Als je dezelfde stappen doet bij een product waar al advertenties voor zijn, is deze knop niet aanwezig. Bij elk product met V&A aanbod dus. Zelf vind ik het vele male handiger eerst het juiste product te vinden, en vanaf daar een advertentie te plaatsen dan andersom (eerst een advertentie en het product in een dropdown zoeken)
voorbeeld url: uitvoering: AMD Ryzen 5 5600X Tray
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
zoek een product met v&a advertenties: de knop is er niet, bij een product zonder advertenties is deze er wel.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Ik zou in beide gevallen de knop verwachten om een advertentie aan te kunnen maken.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
staat bovenin
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Samsung Galaxy Z Flip 6, Edge
Als je een advertentie wilt plaatsen, en eerst het juiste product opzoekt, en naar de advertentie tab gaat, dan krijg je als er geen advertenties zijn een super handige knop te zien om direct voor dit product een advertentie te maken:
:strip_exif()/f/image/nnn69lxNcxEhWwoiIXXJxIjz.jpg?f=fotoalbum_large)
Als je dezelfde stappen doet bij een product waar al advertenties voor zijn, is deze knop niet aanwezig. Bij elk product met V&A aanbod dus. Zelf vind ik het vele male handiger eerst het juiste product te vinden, en vanaf daar een advertentie te plaatsen dan andersom (eerst een advertentie en het product in een dropdown zoeken)
voorbeeld url: uitvoering: AMD Ryzen 5 5600X Tray
Geef aan welke stappen je uitvoert om het probleem te kunnen reproduceren
zoek een product met v&a advertenties: de knop is er niet, bij een product zonder advertenties is deze er wel.
Beschrijf wat je zou verwachten als het probleem zich niet voordeed
Ik zou in beide gevallen de knop verwachten om een advertentie aan te kunnen maken.
Indien relevant, voeg een screenshot toe
staat bovenin
Vermeld welk apparaat en browser je gebruikt
Samsung Galaxy Z Flip 6, Edge