Hallo allemaal.
De Acer laptop (W11) van mijn vrouw doet al meer dan een week raar. Ze kijkt altijd tv op haar laptop via een provider app (TelenetTV) die je in een browser kunt bekijken. Als de laptop net is opgestart werkt de streaming zoals het hoort, maar als ze van kanaal wisselt, hangt de video na een paar minuten. Na dit moment hangt alles wat ze kijkt na een tijdje, zelfs Youtube video's of tv kanaal websites.
Wat ik heb geprobeerd:
Misschien wat drivers verwijderen en Windows de nieuwste laten installeren?
De Acer laptop (W11) van mijn vrouw doet al meer dan een week raar. Ze kijkt altijd tv op haar laptop via een provider app (TelenetTV) die je in een browser kunt bekijken. Als de laptop net is opgestart werkt de streaming zoals het hoort, maar als ze van kanaal wisselt, hangt de video na een paar minuten. Na dit moment hangt alles wat ze kijkt na een tijdje, zelfs Youtube video's of tv kanaal websites.
Wat ik heb geprobeerd:
- Chrome en Edge browser (om een vreemde reden werkt de provider app site niet op Firefox maar Youtube doet het daar ook niet)
- Chrome opnieuw geïnstalleerd
- W11 geüpdatet naar de laatste updates
- Internetverbinding draadloos en bekabeld, beide hetzelfde probleem.
- HWInfo64 monitor app voor temperaturen, geen ongebruikelijk hoge temperaturen gemeten
- Ookla Speedtest, goede snelheden (500Mbps down)
- Malwarebytes scan, niets gevonden
- Een lokaal videobestand afgespeeld op VLC speler, speelt normaal af
- dism /online /cleanup-image /startcomponentcleanup => ok
- dism /online /cleanup-image /restorehealth => ok
- SFC /SCANNOW => ok
- Windows ingebouwde geheugenscantool, geen problemen
- Google DNS
Misschien wat drivers verwijderen en Windows de nieuwste laten installeren?
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro