[OFP] 1.20 Patch -> LOS weg? Area Detection in?

Pagina: 1
Acties:

• tazzman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-01 10:48

tazzman

a real boardmonkey

Topicstarter
Ik heb zelf deze patch nog niet geinstalleerd want ik had het volgende vernomen:

In een beta versie van deze patch of upgrade van bijna 40 meg, had men voor de Commando "Night missions", LOS (Line of Sight) vervangen door "Area detection". Dit omdat veel spelers geklaagd zouden hebben dat ze ongemerkt gewoon langs soldaten konden kruipen etc. Dit houdt in dat de AI nu gewoon je binnen een straal van 100 meter kunnen detecteren, of je nu achter een boom, struik of gebouw staat of niet.

Is dat inderdaad het geval met deze patch? Zo ja, dan zou ik dat bijzonder :r vinden eigenlijk.

Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 23:29
nix gemerkt, snap ook niet precies wat je bedoelt :+

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Op zaterdag 15 september 2001 12:21 schreef thesith het volgende:
nix gemerkt, snap ook niet precies wat je bedoelt :+
Dat betekend dus dat de soldaten maar een stuk van de map zien zonder patch, dus niet achter ze en naast ze, en met de patch kom je in een soort "ring" waar ze je gelijk zien.

Steam

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Nergens last van.... maar als je van plan bent om multiplayer te gaan spelen zou ik hem wel installeren... *D

• Gehaktbal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-01 23:29
Ah, ik snap et, nee net nog geprobeerd, maar heb nergens last van... misschien ben ik gewoon ZO goed dat ze me uberhaupt niet zien *D