Geen spam meer in ongewenst mail bus

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsm
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03-09 19:43
Voorheen vroeg ik hulp bij pchelpforum.nl maar volgens mij is dat forum niet meer online. :?

Mijn probleem nu is mijn ongewenste mailbox.
Het lijkt zo mooi maar ik kreeg voorheen soms wel 20 mailtjes in mijn ongewenste mailbox van hotmail.com maar sinds afgelopen vrijdag niets meer, lijkt mooi maar soms kwam er ook post in die niet ongewenst is en die zie ik nu ook niet meer en ik heb zover ik weet niets veranderd.
Ga ik naar hotmail.com en log ik in dan is de map ongewenste e-mail ook leeg alleen in junk E-mail zie ik één mailtje staan die ik niet zie staan in de map Junk E-mail in Thunderbird.
Ik kan mijn e-mail wel verwijderen en weer opnieuw installeren maar verwacht niet dat dit het oplost want online op hotmail.com zie ik ook niets staan.
Weet iemand de oorzaak of kan iemand mij helpen want het lijkt mij stug dat ik ineens geen spam meer krijg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:23
Ik weet niet hoe het bij pchelpforum werkte maar het gaat heel moeilijk worden om je hiermee te helpen. Het is mij niet duidelijk hoe je je e-mail hebt ingesteld op jouw computer (IMAP, POP3 enzovoorts), je lijkt Thunderbird te gebruiken met Hotmail, dus dat zal een IMAP configuratie zijn, maar welke versie? Heb je nog add-ins in Thunderbird zitten en welke dan?

En gaat het er nu echt om dat je te weinig spam krijgt??? Gooi je e-mailadres in een paar online 'gratis' en 'voor weinig' acties en dat moet zo weer opgelost zijn.

Ik zou eerst eens contact opnemen met de helpdesk van je e-mail leverancier, kijk dan eens goed welke e-mail je echt mist en kijk of je uit kan zoeken of je echt mail mist of dat het gewoon een rustige week is. Het lijkt er op dat je een probleem maakt van iets waar de meeste mensen van dromen.

Oh, en je post staat nogal verkeerd hier, neem even contact op met een admin om deze te verplaatsen naar het juiste forum a.u.b..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 17:50
hotmail.com kun je toch gewoon online inloggen om te kijken of er iets in je junk folder staat?
Volgens mij kun je op outlook.com gewoon inloggen met je hotmail account.
Sterker nog, als je naar hotmail.com gaat wordt je redirect naar https://outlook.live.com/mail/0/
Mocht het daar wel staan en lokaal je mail client niet dan weet je of er iets aan de hand is.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrmrmr
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Microsoft neemt veel email niet meer aan, dat kan een "gebrek aan spam" in de spamfolder verklaren. Als je legitieme email mist kan die ook getroffen zijn door een blacklisting van Microsoft.

Als je IMAP gebruikt zoud de mailbox met mappen gesynchroniseerd moeten worden. Het is wel mogelijk om lokale mappen te hebben die niet gesynchroniseerd worden.

Het is mogelijk dat er een retentie staat op een map, dan worden bijvoorbeeld berichten binnen eens per zoveel tijd weggegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsm
@Archer_VC10 Ik gebruik IMAP.
Wat bedoel je met welke versie ?
Van IMAP weet ik dat niet en van Thunderbird de laatste 128.6.1esr
Geen add-ins geinstalleerd
Wat bedoel je met gooi e-mailadres in een gratis en voor weinig actie ?
Ik snap dat de meesten hiervan dromen maar het gebeurd wel eens dat een niet spam in mijn spam box komt en die zie ik nu niet.
Ik ga een admin even benaderen.

@DonJunior in beiden staan geen spam e-mails maar in de Junk E-mail op hotmail.com staat er wel iets in en die staat en komt niet in Thunderbird. By the way Junk E-mail en ongewenste e-mail zijn 2 aparte mappen.

@mrmrmr ik hoop niet dat legitieme mails in een blackilist van Microsoft staan.
Ik heb IMAP en zover ik kan zien neemt die alles netjes over in Thunderbird alleen er komen ineens sinds vrijdag geen spam berichten meer binnen en ik weet dus niet of daar legitieme berichten bij zitten.
Ik heb 30 dagen retentie maar dat is nu niet het probleem, trouwens ik check elke dag de spam map om te kijken of er legitieme berichten in staan en daarna leeg ik de map plus elke week de prullenbak.

Een bericht dat iemand hier gereageerd heeft komt bij mij niet binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gsm
Ze komen weer langzaam binnen incl. 2 mails die niet ongewenst waren.
Pagina: 1