Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro1980
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 07-02 11:31
Mijn vraag
...Sinds afgelopen donderdag willen zowel mijn cadanssensor als snelheidsmeter geen verbinding maken met met mijn horloge. De batterijen zijn vervangen er wordt langer dan 10 minuten gewacht om de sensors weer dicht te doen, beide sensoren geven een rood lampje en vervolgens 10 keer knipperende groen lampje. Maar als ik ze monteer en laat roteren, gaat er niets knipperen. beide sensoren zijn nog geen half jaar oud. Wat kan ik hier aan doen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
...Garmin Venu 3

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
... batterijen vervangen en een nacht de open laten liggen. De snelheidssensor verwijderd van mijn horloge. maar die vind nu de sensor weer niet omdat er geen lampje gaat branden als het wiel laat draaien..

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 07:22
Geef het horloge eens een fabrieksinstellingen reset, mogelijk dat er iets van slag is geraakt in het horloge na een software update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thunderflash
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-09 13:23
Volgens een al wat ouder bericht op internet, https://forums.garmin.com...ed-sensor-2-not-waking-up.
Ik doe dit telkens als er een batterij vervangen moet worden in de sensor. Deksel dicht en na 1 minuut seconden de batterij op de juiste manier terugplaatsen. Dit was altijd een manier om de sensor te resetten.
Ik vond deze tips op de site van Garmin, https://www8.garmin.com/m...76-A122-147050A07113.html.
Hier wordt ook genoemd dat er een beperking is aan aantal bluetooth verbonden apparaten. Ik lees niet in je bericht of er meerdere apparaten naast je Venu 3 via BT verbonden zijn met de sensoren.

[ Voor 20% gewijzigd door Thunderflash op 05-02-2025 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ro1980
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 07-02 11:31
dank voor je reactie, het wil helaas niet helpen. Bovenstaande meerder keren geprobeerd.

Het gaat niet om het horloge beide sensoren willen op een of andere manier niet aan gaan, ze gaan niet knipperen als de pedalen en de wielen roteren. Het gekke is dat beide sensoren hetzelfde hebben..