Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Liefst ergens tussen de €1400 & €1500.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Zelf had ik volgend systeem in gedachten:
WiFi chip op het moederbord is een bewuste keuze.
Momenteel zit ik onder budget, maar idealiter koop ik dit systeem bij één webshop met assemblage waardoor ik wel snel richting de €1500 zit, maar indien ik enkele simpele "wins" mis dan kan er zeker nog een €100-150 bij deze build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur naar merk.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Ik ben vooral opzoek naar een goede prijs / kwaliteit verhouding. Dit systeem moet op zich geen tien jaar mee gaan, ik geef liever een iets meer bescheiden bedrag uit om dan na 5 jaar het systeem te vervangen. Momenteel doe ik al iets meer dan 10 jaar met mijn GTX 970 & i7-4790, maar dit systeem loopt nu wel écht op z'n einde. Op zich ben ik ook niet super gehaast (momenteel is sowieso een drukkere periode waar gamen iets meer op de achtergrond zit), in die optiek vraag ik me ook af of 'wachten' steek zou houden, daar ik dacht dat AMD binnenkort met een nieuwe reeks kaarten komt. Echter heb ik geen idee van wat dit zou betekenen qua prijs (worden huidige kaarten dan substantieel goedkoper of komt er gewoon een duurder alternatief?).
- Gaming, op zich waarschijnlijk vooral 1080p, daar 4K niet binnen het budget ligt
- Licht programmeerwerk
- Algemene zaken: multimedia
Liefst ergens tussen de €1400 & €1500.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen.
Zelf had ik volgend systeem in gedachten:
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Processors | AMD Ryzen 5 7500F Tray | € 169,- | € 169,- |
1 | Moederborden | Gigabyte B650 EAGLE AX | € 149,- | € 149,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte Radeon RX 7800 XT Gaming OC 16G | € 499,- | € 499,- |
1 | Behuizingen | Montech X3 Mesh Wit | € 53,91 | € 53,91 |
1 | Processorkoeling | Thermalright Peerless Assassin 120 SE ARGB Wit | € 49,90 | € 49,90 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB CMH32GX5M2X7200C34 | € 164,90 | € 164,90 |
1 | Voedingen | Thermaltake Toughpower GF A3 Gold 850W - TT Premium Edition | € 110,95 | € 110,95 |
1 | SSD's | Kingston Fury Renegade SSD (heat spreader) 2TB | € 133,90 | € 133,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.330,56 |
WiFi chip op het moederbord is een bewuste keuze.
Momenteel zit ik onder budget, maar idealiter koop ik dit systeem bij één webshop met assemblage waardoor ik wel snel richting de €1500 zit, maar indien ik enkele simpele "wins" mis dan kan er zeker nog een €100-150 bij deze build.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur naar merk.
Ga je overklokken?
Neen
Wat verwacht je van ons?
Ik ben vooral opzoek naar een goede prijs / kwaliteit verhouding. Dit systeem moet op zich geen tien jaar mee gaan, ik geef liever een iets meer bescheiden bedrag uit om dan na 5 jaar het systeem te vervangen. Momenteel doe ik al iets meer dan 10 jaar met mijn GTX 970 & i7-4790, maar dit systeem loopt nu wel écht op z'n einde. Op zich ben ik ook niet super gehaast (momenteel is sowieso een drukkere periode waar gamen iets meer op de achtergrond zit), in die optiek vraag ik me ook af of 'wachten' steek zou houden, daar ik dacht dat AMD binnenkort met een nieuwe reeks kaarten komt. Echter heb ik geen idee van wat dit zou betekenen qua prijs (worden huidige kaarten dan substantieel goedkoper of komt er gewoon een duurder alternatief?).