Fornuis categorie

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BooR1N9
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 22-03 22:38
Mijn vraag
Waarom is er geen categorie voor fornuizen? Ik ben op zoek naar een elektrisch fornuis en gebruik Tweakers voor bijna al mijn witgoed en electronica aankopen om producten met elkaar te vergelijken en te zoeken waar ze het voordeligst worden aangeboden.

Als ik zoek naar de meest bekeken elektrisch 2-fase fornuis van bijv. Coolblue op Tweakers dan wordt er aangegeven dat:
Je bekijkt een product dat nog niet door Tweakers is verwerkt, maar waar al wel prijzen van bekend zijn. Klik op de naastgelegen knop om de specificaties toe te voegen.
Het toevoegen is echter niet mogelijk omdat er geen categorie voor fornuizen is. Hetzelfde geldt voor kookplaten. Wel is er een categorie voor (combi)magnetrons.

Weet iemand of deze categorieën er wel gaan komen in de toekomst of dat ik beter een andere vergelijking website kan gebruiken hiervoor?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nathandrawer
  • Registratie: Mei 2025
  • Laatst online: 15-05 10:27
Heel raar inderdaad. Tenzij mensen mij een andere website hiervoor kunnen aanbevelen? Ik vind website als tweakers echt top in mijn zoektocht naar de juiste witgoed producten en ervaringen ermee! (En vergeet niet prijzen ^-^)