Dag allemaal, helaas heeft mijn Google Pixel 4a een update gehad om de batterij te beschermen.
Daar ben ik niet zo blij mee, ik maak er al een paar jaar met veel plezier gebruik van. Batterij vervangen is voor mijzelf ondoenlijk en navraag leert dat ook bedrijven er niet zo happig op zijn om het uit te voeren.
Ik heb wat advies nodig voor een goed alternatief.
Ik ben een vrij lichte gebruiker denk ik, ik maak foto's, luister muziek, internet wat en gebruik de telefoon als navigatiesysteem. Ik game er niet op, vlog niet, gebruik geen sociale media, en doe ook geen andere dingen die zware hardware vragen.
Eisen:
Daar ben ik niet zo blij mee, ik maak er al een paar jaar met veel plezier gebruik van. Batterij vervangen is voor mijzelf ondoenlijk en navraag leert dat ook bedrijven er niet zo happig op zijn om het uit te voeren.
Ik heb wat advies nodig voor een goed alternatief.
Ik ben een vrij lichte gebruiker denk ik, ik maak foto's, luister muziek, internet wat en gebruik de telefoon als navigatiesysteem. Ik game er niet op, vlog niet, gebruik geen sociale media, en doe ook geen andere dingen die zware hardware vragen.
Eisen:
- Camera moet vergelijkbaar of beter presteren dan de 4A. In het bijzonder ben ik erg gehecht geraakt aan de Top Shot functie (ik geloof dat dit Motion Shot heet bij Samsung?), want mijn favoriete foto-onderwerp is de kleine en die is nogal beweeglijk..
- 3.5mm jack aansluiting. Ja echt, ik gebruik deze dagelijks, dit is een must have.
- Telefoon moet een dag meegaan op de batterij bij mijn gebruik
- Niet al te enorme telefoon.. bv. S22 vind ik bv. wel OK. De grootste telefoon die ik ooit heb gehad was een Oneplus 5.
- Ik ben wat meer gewend aan Android maar mocht ik er toch beter aan doen om Apple of een mij onbekende derde partij te kiezen, het zij zo