Team anti-scalp - wauw..
Met impregneren kan je alleen vocht tegenhouden dat van de buitenkant komt.
Als het vochtprobleem werkelijk door optrekkend vocht komt, dan helpt alleen injecteren van de muren.
Als het vochtprobleem werkelijk door optrekkend vocht komt, dan helpt alleen injecteren van de muren.
Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren
Thanks @JukeboxBill, ik denk dat inderdaad dat er geinjecteerd is. Zie foto.
:strip_exif()/f/image/luc5gHEc4iiQ06Yym3Kno372.jpg?f=fotoalbum_large)
Lijkt me niet dat je zoiets twee keer kan doen toch? Twee keer zulke gaten boren, dan blijft er van die muur niks over.
:strip_exif()/f/image/luc5gHEc4iiQ06Yym3Kno372.jpg?f=fotoalbum_large)
Lijkt me niet dat je zoiets twee keer kan doen toch? Twee keer zulke gaten boren, dan blijft er van die muur niks over.
Team anti-scalp - wauw..
Is dat een binnenmuur? Dan komt het vocht toch vanuit de kruipruimte / fundering?
Extra injecteren kan altijd. Sowieso houden die injecties het maar een jaar of 10 uit.5pë©ïàál_Tèkén schreef op maandag 3 februari 2025 @ 19:19:
Thanks @JukeboxBill, ik denk dat inderdaad dat er geinjecteerd is. Zie foto.
[Afbeelding]
@BiLLY_daKid Dat is inderdaad een binnenmuur. Het vocht komt van de fundering.
@Wolly Duidelijk, er zit dus een houdbaarheidsdatum aan die injecties. Zal hij blij mee zijn...
@Wolly Duidelijk, er zit dus een houdbaarheidsdatum aan die injecties. Zal hij blij mee zijn...
Team anti-scalp - wauw..
Eigenlijk is de enige duurzame oplossing voor optrekkend vocht, onderkappen.
M.a.w. beetje bij beetje stenen uithalen en terugsteken en terwijl een waterkeringslaag doortrekken.
M.a.w. beetje bij beetje stenen uithalen en terugsteken en terwijl een waterkeringslaag doortrekken.
Pagina: 1