Hoe krijg ik dit weg !?!?!?

Pagina: 1
Acties:

• Veen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:06
Ik heb dus een MSI k7T Turbo Raid boardje en telkens als ik m'n pc opstart krijg ik zo'n irritant schermpje van Fasttrak 100 en dan gaat ie m'n ide-drives scannen...

Hoe krijg ik dit weg ??

Heb al in de bios gekeken maar daar staat er ook niks over :(

Wie 'o wie ?

Verwijderd

Niet volgens mij...

Bij mij doet ie dit ook, en volgens mij is het gewoon nodig om de RAID set op te bouwen. Ook als je de PRomise rin hebt zitten en geen RAID setup hebt gemaakt blijft ie dat doen.

De enige oplossing zou zijn: de Promise eruit halen, en dus geen RAID kaartje in je systeem hebben..

• Veen
Op zaterdag 15 september 2001 11:28 schreef Noisema het volgende:
Niet volgens mij...

Bij mij doet ie dit ook, en volgens mij is het gewoon nodig om de RAID set op te bouwen. Ook als je de PRomise rin hebt zitten en geen RAID setup hebt gemaakt blijft ie dat doen.

De enige oplossing zou zijn: de Promise eruit halen, en dus geen RAID kaartje in je systeem hebben..
Ja maar die zit dus onboard :(

• magneet
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-08 15:58

magneet

Magnetic enhanced

dan is het onmogelijk.

You have the right to remain silent
everything you say will be misquoted
and used against you in a court of law

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:37

pistole

Frutter

heb je disks aan die controller hangen? Zo niet, dan kan je wel de bios van je Promise controller uitzetten in de CMOS setup. (tenminste, dat kan bij mijn Asus)

Ik frut, dus ik epibreer

Verwijderd

Op zaterdag 15 september 2001 11:35 schreef pistole het volgende:
heb je disks aan die controller hangen? Zo niet, dan kan je wel de bios van je Promise controller uitzetten in de CMOS setup. (tenminste, dat kan bij mijn Asus)
Zegt ie niet dat ie een MSI (!) heeft? Dan is het dus niet zo interessant dat het bij jou ASUS (!) wel wil. Want bij de MSI kan het dus gewoon niet. Tenzij je zelf je BIOS aanpast.

• Veen
Op zaterdag 15 september 2001 11:35 schreef pistole het volgende:
Mhhh.....

zal 's ff kijken.

Zou ik in een nieuwere bios 't niet uit kunnen zetten ??
Bij een vriend kun je gewoon Disable onboard raid instellen in de bios dus misschien als ik m'n bios ff flash !?!?!?!

HELP!

• Predator
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

Op zaterdag 15 september 2001 11:52 schreef Hike het volgende:

[..]

Zegt ie niet dat ie een MSI (!) heeft? Dan is het dus niet zo interessant dat het bij jou ASUS (!) wel wil. Want bij de MSI kan het dus gewoon niet. Tenzij je zelf je BIOS aanpast.
Val hem niet zo aan. Hij wil enkel helpen. Bij zijn mobo werkt het wel en daarmee bedoelt hij enkel dat er een kans is die ie hem ook kan uitschakelen.

Hij heeft heus ook gelezen dat ie een MSI mobo heeft :)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:37

pistole

Frutter

Op zaterdag 15 september 2001 13:38 schreef Pr3d4t0r het volgende:

[..]

Val hem niet zo aan. Hij wil enkel helpen. Bij zijn mobo werkt het wel en daarmee bedoelt hij enkel dat er een kans is die ie hem ook kan uitschakelen.

Hij heeft heus ook gelezen dat ie een MSI mobo heeft :)
Dank je predator :) Zoals je idd zegt lijkt het mij zeer stug dat je niet kan uitschakelen.

Ik frut, dus ik epibreer

• Predator
  • Nu online

Predator

Suffers from split brain

Op zaterdag 15 september 2001 16:35 schreef pistole het volgende:

[..]

Dank je predator :) Zoals je idd zegt lijkt het mij zeer stug dat je niet kan uitschakelen.
you're welcome >:)

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

• Veen
Schop !?

Verwijderd

Gewoon eens lekker rustig je bios na kijken. ;)

Verwijderd

die steel frog is gewoon een stakker >:) die s'n shag aan de verkeerde mensen mee geeft :)

nee ff ontopic
volgens mij knun je dat gewoon in de bios uit zetten,althans dat kon ik wel en ik de MSI k7t266 pro raid.

dus..

• Copycat
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-07 00:36

Copycat

Stamgast @ HGGCT

Lukt hier ook niet op een MSI 694D pro2-r is gewooneen foutje van MSI.En ik bij elke boot maar weer 10 sec. ofso extra wachten |:(

P4 2,53 512MB PC3200, GF4 Ti4200

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Als ik niks doe moet ik 40 seconden wachten.
Ik druk altijd op esc en dan stopt ie na 6 blokjes en daarna weér esc en dan kan ik boot device kiezen en dan boot ie.

Wel vaag maar moet maar he.

• aP_
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-06 15:35

aP_

in het boekje dat bij m'n moederbord zat (zie sig) stond dat het niet uit te schakelen was...

Het is lastig om je specs up to date te houden

Verwijderd

das gelul. lijkt me

anders ff een bios update tryen

• Fairy
  • Niet online

Fairy

13kWp - Zendure 2400AC+ 16kWh

Op zondag 16 september 2001 15:27 schreef The_Killing_Guide het volgende:
das gelul. lijkt me

anders ff een bios update tryen
:Z

Het is niet uit te schakelen dus wel eerst effe je huiswerk doen voor je iets zegt.

• Veen
Op zondag 16 september 2001 12:59 schreef aP_ het volgende:
in het boekje dat bij m'n moederbord zat (zie sig) stond dat het niet uit te schakelen was...
Da's naar mensen want ik heb precies zo'n boardje :'(

Maarja dan maar ff 20 sec. ofzo wachten :'(

Valt mee te leven :)

Verwijderd

Op zondag 16 september 2001 16:13 schreef FerryHeibrink het volgende:

[..]

:Z

Het is niet uit te schakelen dus wel eerst effe je huiswerk doen voor je iets zegt.
moet jij zeggen stakker ...ik heb (zie eerdere post) bijna het zelfde boord als steel-frog alleen is deze ddr en dat zou voor de raid nikz uit moeten maken.en ik heb het wel uit gekregen weet alleen niet precies hoe ...

dus zeg voortaan wat zinnigs :Z

Verwijderd

in de bios moet je 1 optie uitzetten gaat om die extra controller (die moet uit ide 3 en 4)

HOPAAA :)
Pagina: 1