Ik heb zelf een C2, maar heb dat probleem (nog) niet, heb je eens de HDMI kabel uitgetrokken om te kijken of de melding dan ook komt?DoubleDutch schreef op zaterdag 1 februari 2025 @ 22:18:
Hopelijk kan iemand mij helpen met het volgende probleem, sinds gisteren krijgen wij op onze LG C1 tv om de paar minuten de melding PS5 nu beschikbaar te zien.
De PS5 staat uit en heb geen idee waar dit vandaan komt en hoe uit te zetten.![]()
[Afbeelding]
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
De PS5 staat op zolder en de TV beneden en hebben totaal geen verbinding met elkaar,ook niet met een HDMI kabel,vandaar dat ik deze melding niet begrijp.Linksquest schreef op zondag 2 februari 2025 @ 01:53:
[...]
Ik heb zelf een C2, maar heb dat probleem (nog) niet, heb je eens de HDMI kabel uitgetrokken om te kijken of de melding dan ook komt?
[ Voor 12% gewijzigd door Grozno op 02-02-2025 10:27 ]
Advocatus ineptias | Free Speech Online
Zou nog eens kunnen een of andere manier, maar hij zou uit moeten staan.Grozno schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:55:
Is het op de een of andere manier een melding van de nieuwe game-hub app of zo?
@DoubleDutch
Staat die echt uit, of zet je hem in sluimerstand/rustmodes. of hoe heet dat op de ps5?.
Dat die bijv je controllers nog oplaadt, eventuele updates zou kunnen downloaden?.
Foutje in de labeling van de HDMI poorten? Wat krijg je te zien als je naar die ps5 schakelt qua input?DoubleDutch schreef op zondag 2 februari 2025 @ 09:00:
[...]
De PS5 staat op zolder en de TV beneden en hebben totaal geen verbinding met elkaar,ook niet met een HDMI kabel,vandaar dat ik deze melding niet begrijp.
De HDMI labeling is erg onlogisch verstopt: home dashboard app starten, dan drie stipjes rechtsboven, edit, edit inputs
De HDMI poorten staan daar gewoon op volgorde, dus kun je ook te weten komen welk HDMI kabeltje/apparaat je aan het lastigvallen is.
Edit: de eerste keer dat je iets aan een HDMI poort koppelt krijgt hij automagisch een naampje, maar als je er iets anders aan hangt blijft de oude naam hangen..... Erg handig van LG, zeker met waar ze het aanpassen van de naampjes hebben verstopt.
[ Voor 16% gewijzigd door koboy op 02-02-2025 10:49 ]
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!
Gisteren voor de zekerheid even gekeken en hij stond helemaal uit.Carlos0_0 schreef op zondag 2 februari 2025 @ 10:03:
[...]
Zou nog eens kunnen een of andere manier, maar hij zou uit moeten staan.
@DoubleDutch
Staat die echt uit, of zet je hem in sluimerstand/rustmodes. of hoe heet dat op de ps5?.
Dat die bijv je controllers nog oplaadt, eventuele updates zou kunnen downloaden?.
Er zit niks in de HDMI.koboy schreef op zondag 2 februari 2025 @ 10:46:
[...]
Foutje in de labeling van de HDMI poorten? Wat krijg je te zien als je naar die ps5 schakelt qua input?
De HDMI labeling is erg onlogisch verstopt: home dashboard app starten, dan drie stipjes rechtsboven, edit, edit inputs
De HDMI poorten staan daar gewoon op volgorde, dus kun je ook te weten komen welk HDMI kabeltje/apparaat je aan het lastigvallen is.
Geen enkel HDMI apparaat aan de TV? Een loshangende kabel?
Heb zelf ook een C1, met PS5 in ruststand maar dit nog nooit gezien.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet, en het is....... ach laat ook maar je ziet het toch niet!
Alleen een Chromecast en een mini Pc.koboy schreef op zondag 2 februari 2025 @ 10:51:
[...]
Geen enkel HDMI apparaat aan de TV? Een loshangende kabel?
Heb zelf ook een C1, met PS5 in ruststand maar dit nog nooit gezien.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
[ Voor 22% gewijzigd door Linksquest op 03-02-2025 16:00 ]
Every Game has A Story, Only One is A Legend.