Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProst
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 15-07 09:25
Hi,

Vanuit werk wordt 550 euro excl mee betaald aan een telefoon. tot wanneer zou de S24 Ultra 256Gb tot een leuke prijs door zakken. De S25 is nu uit enm had verwacht dat die nu nog veder omlaag zou gaan.

Ik zat te denken rond april te wachten. Mijn huidige S21 Ultra doet het nog goed. Geen snelheids issue's alleen de accu houdt het niet meer een hele dag vol en met een festival moet ik een powerbank meenemen.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-07 12:56

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Als je in Pricewatch even kijkt naar S21 / S22 / S23 / S24 zie je een mooie grafiek in de prijzen; dan kan je ongeveer zelf voorspellen wanneer de S24U goedkoop genoeg is voor je.

En zolang er mensen in V&A gewoon nog eens 70% lager durven bieden op courante modellen (zoals 75 Euro voor een compleet onbeschadigde S23 bijvoorbeeld), dan is er geen enkele intentie voor een fabrikant om mee te bewegen met enige normale prijs.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProst
  • Registratie: November 2024
  • Laatst online: 15-07 09:25
@MAX3400 Dankjewel, Ik zie inderdaad dat de prijs het eerste jaar heel hard zakt en dan na een jaar blijft die ongeveer het zelfde. Zie dat de vorige tussen maart en april nog ietsejs zakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04:37
voor dat bedrag heb je ook een nieuwe fairphone

https://shop.fairphone.com/nl/fairphone-5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 18:18
Oh ja! Die komt kwa specs inderdaad compleet niet in de buurt van een S24 Ultra. Goeie tip. Not.

Anyway, de beste deals komen altijd bij de launch. Daarna is het een beetje tegenvallend. Je had de S25 Ultra voor <1000 bij launch. Dat betaal je nu ook voor een S24U.

Staar je niet blind op een oudere generatie, soms is de nieuwe met introductie net zo goedkoop, of goedkoper, te krijgen.

Check vooral nl.pepper.com voor goeie deals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04:37
XelaRetak schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:13:
[...]

Oh ja! Die komt kwa specs inderdaad compleet niet in de buurt van een S24 Ultra. Goeie tip. Not.

Anyway, de beste deals komen altijd bij de launch. Daarna is het een beetje tegenvallend. Je had de S25 Ultra voor <1000 bij launch. Dat betaal je nu ook voor een S24U.

Staar je niet blind op een oudere generatie, soms is de nieuwe met introductie net zo goedkoop, of goedkoper, te krijgen.

Check vooral nl.pepper.com voor goeie deals.
dat hoeft ook niet.. is voor TS nog steeds een prima keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 18:18
boyette schreef op maandag 3 februari 2025 @ 12:19:
[...]

dat hoeft ook niet.. is voor TS nog steeds een prima keuze
Een prima keuze gebaseerd op wat? random toestellen spammen omdat je graag groen wilt overkomen is echt niet nodig. Hou je bij de vraagstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
De prijsgrafiek voor een toestel kun je in de Pricewatch vinden. Verder hebben we hier geen glazen bol voor de toekomst, en is dit dus puur speculatie. Ik doe dit topic dus op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.