Bestaat dit verkeersbord

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheMak
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:55
Bij mij in de buurt is er een nieuwe verkeerssituatie. Dus ik besloot het even te bekijken. Nu viel me iets vreemds op, een verkeersbord dat ik niet kende. Volgens mij is het geen algemeen waarschuwingsbord. Volgens mij hebben er meerdere mensen zitten slapen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4duwE6WEHXjhUFZ_-poyWnLr4Yc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TQwTvoaHo7QOQ3qcen6AWyTZ.jpg?f=fotoalbum_large

Alle reacties

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:10

dragonhaertt

@_'.'

Dat is gewoon een voorrangs-driehoek op zijn kop.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roozzz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:15

Roozzz

Plus ultra

Bestaan doet ie zeker, hier niet helemaal gebruikt zoals ooit bedacht maar soit :+

If you can see, look. If you can look, observe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lebans
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19-05 20:15
Pas op voor Niets

Rob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roches
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:02
Als die witte auto nu afslaat, rijd ie dan tegen de verkeerslichtenMAST die links staat, of lijkt dat zo op de foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Even een melding via de buitenbeter app, als de gemeente daarbij is aangesloten wordt het vanzelf opgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

roches schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:30:
Als die witte auto nu afslaat, rijd ie dan tegen de verkeerslichtenMAST die links staat, of lijkt dat zo op de foto?
Links afslaan naar wat? Het fietspad? :) De auto kan alleen de flauwe bocht volgen. ;) De bocht volgen is ook het enige wat de auto mag, overigens. Zie het blauwe bord.

[ Voor 11% gewijzigd door CH4OS op 02-02-2025 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tralapo
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
CH4OS schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:36:
[...]

Links afslaan naar wat? Het fietspad? :) De auto kan alleen de flauwe bocht volgen. ;)
Maar waar komt die op uit?
En waarom hangt er boven die baan een verkeerslicht in de andere richting?
En waarom staat er op die middenberm een bord met verplicht linksaf, terwijl gekeken naar de berm met gele paal daarachter het de rechter rijbaan lijkt te zijn?

Het perspectief van deze foto moet heel raar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Tralapo schreef op zondag 2 februari 2025 @ 21:39:
Maar waar komt die op uit?
En waarom hangt er boven die baan een verkeerslicht in de andere richting?
En waarom staat er op die middenberm een bord met verplicht linksaf, terwijl gekeken naar de berm met gele paal daarachter het de rechter rijbaan lijkt te zijn?

Het perspectief van deze foto moet heel raar zijn.
Er staan ook haaientanden voor, dus als er een auto komt, dien je vanaf die kant dus ook te stoppen. Wellicht is het een smalle straat en mag er enkel om en om dus iemand doorheen rijden? :) Ik denk zeker niet dat het een vertekend beeld is. Ik denk alleen dat een van de vele gare kruisingen zijn, waarbij verkeersborden en -lichten de boel alleen maar erger maken en niets verduidelijken.

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 02-02-2025 21:44 ]

Pagina: 1