Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wkruimer
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 02-02 18:21
Mijn vraag
Kan ik de Nokia Streaming Box 8000 gebruiken om vanaf een NAS via DLNA de op de NAS aanwezige MP4 video's selecteren ( mappen/submappen met mp4 bestanden ) en via HDMI afspelen op een 'domme' TV ?
NAS heeft alleen de Media-server met uPnp/DLNA

Relevante software en hardware die ik gebruik
Synology Nas

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:00

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Ding is gewoon android dus je zal vast een DLNA speler kunnen installeren.

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harkelaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
klik

Er zijn best wat opties.

Je mag wel iets meer zelf doen.

do or do not, there is no try

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRk PoIsOn
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-09 10:13
Naast wat @Harkelaar zegt over zelf onderzoeken.
Je zou afhankelijk van de leeftijd van de NAS jellyfin of Plex op de NAS kunnen zetten.
Aan de hand van je keuze voor 1 van bovenstaande servers, zet je dan de cliënt op de Nokia box en klaar.

who put a "stop payment" on my reality check

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• River_Styx
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-09 13:57
Weet even niet of je nu die speler al gekocht hebt of dat je die mogelijk wil gaan kopen?

Ik gebruik zelf een Raspberry pi 4 met Kodi erop en middels HDMI aangesloten op mn TV om via het netwerk mijn videobestanden af te spelen die op een share staan op een Synology NAS. Verder heb je dan dus niets extra's nodig. De kodi voor de raspberry pi4 kan je kant en klaar downloaden van internet en op een SD kaart zetten die je in de raspberry pi 4 steekt. Je hebt een raspberry pi 4 of hoger nodig om P2160 materiaal af te spelen. Kodi kan je middels add-ons verrijken om allerlei informatie, plaatjes, subtitles etc binnen te halen voor de verrijking van je videobestanden.