Ik wil een groothoek lens precies met een paar 2M boutjes bevestigen aan 1 mm stalen behuizing (te plaatsen voor de opening van mijn laser projector). Mijn laser heeft hiervoor geen speciale bevestiging die de duurdere modellen wel hebben, dus moet zelf even iets verzinnen 
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/UVdzlF0OwF5CPcEEb8SNvgMf.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/ruNrDFMJu4VDSeKlxtgej43w.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik kan niet aan de achterkant komen, dus een moer aan de achterzijde is geen optie. Draad tappen in 1 mm staal is waarschijnlijk te dun voor een betrouwbare schroefdraad.
Ik wilde een M2 blindklinkmoer gebruiken (m2 is doorvoer van de mount die ik wil plaatsen), maar ik kan geen geschikte blindklinktang voor M2 vinden.
Heeft iemand ervaring met een alternatieve oplossing?
Mijn eisen:
De verbinding moet stevig genoeg zijn voor een M2 bout.
Ik kan niet aan de achterkant.
De stalen plaat is slechts 1 mm dik.
Mogelijke opties die ik overweeg:
Kleine lasmoer, maar ik heb geen lasapparaat. En ook niet heel precies denk ik.
Heeft iemand een slimme oplossing of ervaring met een vergelijkbaar probleem?
Alle suggesties zijn welkom!
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/UVdzlF0OwF5CPcEEb8SNvgMf.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/ruNrDFMJu4VDSeKlxtgej43w.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik kan niet aan de achterkant komen, dus een moer aan de achterzijde is geen optie. Draad tappen in 1 mm staal is waarschijnlijk te dun voor een betrouwbare schroefdraad.
Ik wilde een M2 blindklinkmoer gebruiken (m2 is doorvoer van de mount die ik wil plaatsen), maar ik kan geen geschikte blindklinktang voor M2 vinden.
Heeft iemand ervaring met een alternatieve oplossing?
Mijn eisen:
De verbinding moet stevig genoeg zijn voor een M2 bout.
Ik kan niet aan de achterkant.
De stalen plaat is slechts 1 mm dik.
Mogelijke opties die ik overweeg:
Kleine lasmoer, maar ik heb geen lasapparaat. En ook niet heel precies denk ik.
Heeft iemand een slimme oplossing of ervaring met een vergelijkbaar probleem?
Alle suggesties zijn welkom!