PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| <? <? include("connect.php3"); if ($date == "2000"){ $warid; $query= "SELECT * FROM wars WHERE dateyear=2000"; $result=mysql_query ($query); echo "<table>"; while ( list ( $id,$dateyear,$datewar,$vsclan,$score1,$score2,$mode ) = mysql_fetch_row ( $result ) ) { echo "$dateyear"; echo "<tr><td><a href=\"war_detail.php3?date=2000&warid=$id\">LoD vs $vsclan</a></td><td>$score1 - $score2</td></tr>"; } echo "</table>"; } if ($warid == $id){ $query= "SELECT * FROM wars WHERE dateyear=2000 AND id=$warid"; $gegevens=mysql_query ($query); echo "was: $gegevens[dateyear]<br>date: $gegevens[datewar]<br>which clan: $gegevens[vsclan]"; } ?> |
zoals je kunt zien, is een ophaal systeem van uit een database... met als url -> war_detail.php3?date=2000 als begin, vanuit daar kan je dan laten zien.. welke war ze kunnen kiezen alleen .. ja.. hij doet het helemaal fout..
ik heb het gedaan zoals bij PHPfreakz staat...
dit zijn de foute die ik krijg ->
- bij de war_detail.php3?date=2000 geeft hij meteen al dit aan (hij geeft trouwens wel de "testwar" aan die ik ff als test in de database heb gezet....
PHP:
1
2
3
| <? echo "was: $gegevens[dateyear]<br>date: $gegevens[datewar]<br>which clan: $gegevens[vsclan]"; ?> |
- wanneer er war_detail.php3?date=2000&warid=1 wordt ingevuld.. krijg ik nu de alle wars te zien in de database (1 dus nu ff) .. en krijg ik niet..
PHP:
1
2
3
| <? echo "was: $gegevens[dateyear]<br>date: $gegevens[datewar]<br>which clan: $gegevens[vsclan]"; ?> |
over vaag gesproken
-