[wordpress] Tatsu-portfoliomodule verdwenen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crz06
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 24-07 07:35
edit: sh*t, title vergeten, miss kan een van de moderators die alsnog copy/pasten: [wordpress] Tatsu-portfoliomodule verdwenen na installatie van ACF plugin

Gisteren heb ik de Advanced Custom Fields (ACF) plugin geïnstalleerd om een rich text custom field toe te voegen voor mijn portfolio items. Echter, na het activeren van ACF en het toevoegen van een aangepast veld, verdween de Portfolio Module uit Tatsu. Kortom nu een website zonder porfolio items. Ik kan nog wel Portfolio items in the BE aanmaken, maar in Tutse dus bv geen portfolio grid visualisatie tonen met alle portfolio items..

Tatsu shortcodes worden nu weergegeven als platte tekst op de voorkant voor Special Headings en Portfolio items, bv:
code:
1
[special_heading3 title_content= “Works in Progress” h_tag= “h4” title_color= “” sub_title1= “” sub_title2= “” top_caption_color= “rgba(0,0,0,1)” bottom_caption_color= “rgba(0,0,0,1)” top_caption_size= “1” bottom_caption_size= “18” top_caption_font= “h6” bottom_caption_font= “h6” top_caption_separator_color= “#efefef” bottom_caption_separator_color= “#efefef” hide_in= “” css_id= “” css_classes= “” animate= “1” animation_type= “none” animation_delay= “0” animation_duration= “300” padding= ‘{“d”:””}’ margin= ‘{“d”:””}’ border_style= ‘{“d”:”solid”,”l”:”solid”,”t”:”solid”,”m”:”solid”}’ border= ‘{“d”:””}’ border_color= “” border_radius= “0px” box_shadow= “0px 0px 0px 0px rgba(0,0,0,0)” key= “BybyNZ8p5h”][/special_heading3]

ACF deactiveren of verwijderen brengt de module niet terug, wat mogelijk duidt op een conflict tussen ACF en Tatsu.

Ieand hier bekend mee en suggesties voor mogelijke oplossingsrichting

[ Voor 4% gewijzigd door crz06 op 02-02-2025 11:10 . Reden: title vergeten ]