Al jaren hangen er 4 bewakingscamera's van Eufy rond m'n huis gekoppeld aan de Homebase 2. Dat apparaatje is er bijzonder goed in om voertuigen en dieren te onderscheiden van mensen. Dat komt onnodige meldingen ten goede.
Als het donker is, schijnt die feature te vervallen.
Er leven heel wat katten in de straat hier. Die beestjes gaan 's nachts op pad en dat triggert tot vervelens toe al de camera's met tegen 's ochtends tientallen meldingen.
Heeft iemand de Homebase 3 hangen icm buitencamera's? Wat doet dat met katten/dieren meldingen?
Nu de Homebase 3 ook homekit compatibel gemaakt is, kan ik wel eens nadenken over een upgrade als dat de sleutel is tot succes
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.
Als het donker is, schijnt die feature te vervallen.
Er leven heel wat katten in de straat hier. Die beestjes gaan 's nachts op pad en dat triggert tot vervelens toe al de camera's met tegen 's ochtends tientallen meldingen.
Heeft iemand de Homebase 3 hangen icm buitencamera's? Wat doet dat met katten/dieren meldingen?
Nu de Homebase 3 ook homekit compatibel gemaakt is, kan ik wel eens nadenken over een upgrade als dat de sleutel is tot succes
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.