Wraak review verwijderen

Pagina: 1
Acties:
  • 783 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 14:02
Gebruiker Hano heeft mij benaderd met een product die ik zoek en aangezien hij geen (1?) review had heb ik gevraagd of hij het eerst opstuurt en daarna de betaling. Allemaal prima echter vergeet deze persoon elke keer wat op te sturen en na een week geen reactie meer totdat ik een 1 ster review plaats. Opeens heeft hij het zonder track and trace opgestuurd en zou ik het moeten hebben. Krijg als bonus ook nog een wraak review terug. Ik wil dat deze review verwijderd word en als ik echt iets ontvang krijgt hij uiteraard zijn geld. Ga er van uit dat ik niets krijg aangezien er ook geen verzend bewijs is? Review met 1 ster ga ik niet meer aanpassen. Wij hebben geen akkoord bereikt over het verwijderen van de review en gaan dat ook niet bereiken aangezien ik achter mijn review blijf. Er is 1 ster gegeven die zou ik ook geven als ik iets na 10 dagen ontvang binnen Nederland. Bovendien heeft de gebruiker mij genegeerd nadat ik om een update vroeg tot dat er een review was geplaatst.

https://tweakers.net/gallery/930267/aanbod/

[ Voor 23% gewijzigd door Sokucho op 02-02-2025 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:05

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

@Sokucho @hano Graag de procedure volgen: How to - V&A Feedback laten aanpassen

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
Ik snap even niet wat er niet goed is de topic titel?. Er is hier duidelijk een account aangemaakt op tweakers om de boel te belazeren en niets opgestuurd. Het gaat mij echter om dat ik onterecht een wraak review krijg. Er is een overeenkomst tussen 2 gebruikers waarbij verkoper niet doet wat er is afgesproken en plaats een 1 ster review als wraak? Ik heb bij hano aangegeven dat ik de beoordeling zal aanpassen als ik het nog ontvang maar, kreeg daar op een 1 sterren review. Vervolgens heb ik besloten niet meer te discussiëren met deze gebruiker. Wij komen hier dus niet uit. Er is ook nergens een verzendbewijs. Graag door dms bladeren en beoordelen.

[ Voor 33% gewijzigd door Sokucho op 02-02-2025 15:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-09 17:40

Theo

moederbord

@Sokucho De procedure in kwestie waar Microkid naar linkt:
Om een User Review te laten wijzigen dient het hieronder volgende stappenplan gevolgd te worden.

(1) Ga via DM met de tegenpartij in discussie en vertel wat er volgens jou gebeurd is.
(2) Maak een topic aan in het V&A Feedback forum met de titel "Wijziging User Review - [ID verkoper] [ID koper]".
(3) Beschrijf in het topic dat jullie een akkoord hebben bereikt en dat de review aangepast kan worden.
(4) Plaats een link naar de betreffende review
Bij een onterechte review (bijv een wraakreview of een review die tegen de regels in gaat) zal stap 1 nog steeds genomen moet worden, ondanks dat stap 3 dan niet altijd mogelijk is. Stap 2 en 4 zijn dan nog steeds nodig.

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sokucho
Theo schreef op zondag 2 februari 2025 @ 12:08:
@Sokucho De procedure in kwestie waar Microkid naar linkt:
[...]

Bij een onterechte review (bijv een wraakreview of een review die tegen de regels in gaat) zal stap 1 nog steeds genomen moet worden, ondanks dat stap 3 dan niet altijd mogelijk is. Stap 2 en 4 zijn dan nog steeds nodig.
Bedankt topic titel kan niet meer aangepast worden. Rest ga ik even verduidelijken.

@Microkid Betreffende gebruiker reageert niet en heb verder geen idee wat ik nog moet doen. Kun je mij aub verder helpen wat er gedaan moet worden? Heb gevraagd om een verzendbewijs en aangeboden om dit op te lossen maar, geen reactie.

[ Voor 19% gewijzigd door Sokucho op 04-02-2025 06:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:05

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Er is geen bewijs van versturen, terwijl verzending wel meermaals toegezegd en bevestigd is. De wraakreview is daarom bij deze verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.