Toon posts:

boot probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Sinds ik er 265 mb en 'n asus v7700 pure heb in gedaan, geeft m'n pc ong. 1 op de 10 keer geeft ie een piep: pieeeep, piep, piep. Dan lijkt m'n puter verder te gaan opstarten maar de monitor blijft op stanby. :?

Nog iets:
Als de monitor op standby springt na 20 minuten, gaaat ie niet meeer aan. :?

Heeft iemand een id hoe ik deze problemen kan oplossen???!

Verwijderd

Dat klinkt toch wel als een bekend video kaart probleem 1 lange piep en 2 korte erna. Of je kaartje is niet helemaal lekker meer (maar omdat je het niet altijd hebt zoals ik kan opmaken uit je verhaal) kan het ook wezen dat je AGP slot niet helemaal lekker meer is.

Verwijderd

Topicstarter
die videokaart is net nieuw.

KAn het ook zijn dat ie er niet goed in zit.

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-08 23:05
dat kan het ook zijn ja.

Verwijderd

Waarschijnljk een hardware conflict ... probeer er eens wat dingen uit te halen ... en kijken wat die dan doet

Haal bijvoorbeeld eerst de netwerk kaart eruit ... kijk dan eerst of die piept ... zoja ... probeer iets anders er uit te halen zoals bijvoorbeeld de geluidskaart ... kijk dan weer op die piept ... zo ja .. je hebt een probleem ... >:) ... zo niet ... dan heb je ook een probleem ... >:) ... :P ... .

Verwijderd

Op zaterdag 15 september 2001 10:25 schreef Patrick007 het volgende:
Sinds ik er 265 mb en 'n asus v7700 pure heb in gedaan, geeft m'n pc ong. 1 op de 10 keer geeft ie een piep: pieeeep, piep, piep. Dan lijkt m'n puter verder te gaan opstarten maar de monitor blijft op stanby. :?

Nog iets:
Als de monitor op standby springt na 20 minuten, gaaat ie niet meeer aan. :?

Heeft iemand een id hoe ik deze problemen kan oplossen???!
geheugen niet voor een bx bord zelfde probleem had ik zelf haal die 256mb eruit en probeer hem weer opte starten

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eeen Intel Seatle 440bx-2, met d- lights.

Mischien helpen die ??????????????????????????

Verwijderd

Topicstarter
Met kerst ga ik een eigen pc-tje in elkaar zetten(deze is van m'n pa), dan gaat 't oude TNT'tje terug naar de puter van m'n pa.

Ik ben van plan om dit te gaan halen:

Msi kt7 Turbo
AMD DURON 800 OF AThlon 900 (ligt er aan hoeveel geld ik heb)
Spire koeler
256 mb
Asus v7700 pure en
een leuk kassie

Is het makkelijk om 'm inelkaar te prutsen ( ik ben 14, en heb twee linkerhanden :'( ) ??????????

Verwijderd

Is niet zo moeilijk let alleen op de je de juiste draadjes op de juiste plekken plaatst maar als je enigzins kunt lezen zal dit geen problemen geven.:)

• Witlof
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-08 22:23
Ik heb dit ook ooit eens gehad. Allemaal gezocht naar het probleem en toen bleek dat de videokaart aan de achterkant van het slot niet goed aangedrukt was. Even aandrukken en het is opgelost. Tenminste bij mij toen :D

Verwijderd

Het piepje duid er gewoon volledig op dat er echt iets niet helemaal in orde is met je video kaart! Het kan bijna niet anders en al helemaal niet een driver probleem! Maar zelf heb ik een ander probleem ???? hier de link:

[topic=228752/1/25]

• Woy
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Woy

Moderator Devschuur®
Het is niet zo heel moeilijk om hem zelf in elkaar te zetten maar zo te horen heb je nog niet echt vaak zoiets gedaan dus het lijkt me wel handig om iemand te vragen die er iets meer vanaf weet om een beetje te helpen. Het is namenlijk nogal lullig als je je nieuwe spullen sloopt omdat je iets fout doet. Vooral bij het plaatsen van de koeler moet je voorzichtig zijn er zijn genoeg mensen die hun proc daarmee gesloopt hebben. Zolang je alles maar heel voorzichtig doet en niks forceert zal het niet snel echt mis gaan.

“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”

Pagina: 1