Virussen? Scan ze hier!
er zijn mensen die ze hebben gekregen vandaag
Hmm, lets hope so... post komt over een uurtje ongeveer, dus ik houd het in de gaten... word nu wel eens tijd onderhand
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Ff je topictitel iets uitgebreid (om het topic te onderscheiden van eerdere Hometime threads
)
ik ga de posbode opzoeken
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Zo, post is geweest, hij zat er idd bij

Meteen ff de bevestiging weer op de bus gedaan
Meteen ff de bevestiging weer op de bus gedaan
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Postbode kan elk moment komen. Als ik volgende week dan al in kan loggen hoop ik geen 'superweb praktijken' tegen te komen
Yes! heb hem zojuist ook mogen ontvangen 
Er staat alleen wel in dat je nog bericht krijg over de ingangsdatum na het activeren van het account. Niet te hopen dat ze dat aan het begin/eind van iedere maand doen want dan moeten we alsnog 2 weken wachten...
Er staat alleen wel in dat je nog bericht krijg over de ingangsdatum na het activeren van het account. Niet te hopen dat ze dat aan het begin/eind van iedere maand doen want dan moeten we alsnog 2 weken wachten...
ik heb hem ook, zal nog wel een weekje duren voordat we kunnen inloggen
posbode gevonden maar zat er niet bij
ik wacht rustig af ben benieuwd naar de werking van hometime hier
MMO-Cataclysm We need people who can write !!!! want to be a news poster do ask :)
Ik heb hem hier ook voor me liggen 
Ga denk ik mijn reconnect-proggies weer eens opzoeken...
Gelukkig heb ik tenminste nog ISDN, want steeds opnieuw inbellen na 2 uur met een analoog modem lijkt me geen pretje.
Ga denk ik mijn reconnect-proggies weer eens opzoeken...
Gelukkig heb ik tenminste nog ISDN, want steeds opnieuw inbellen na 2 uur met een analoog modem lijkt me geen pretje.
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Verwijderd
Ik heb m ook...eindelijk! Nu nog een week wachten tot we kunnen inbellen (een week is een redelijke schatting?).
Beter laat dan nooit.
Beter laat dan nooit.
Hier issie ook eindelijk aangekomen. Kan haast niet wachten tot volgende week zondag, met mijn brakke kop de hele dag beetje vaag chatten en GoTTen...
Ik heb hem ook gisteren binnen gekregen...
Eat my shorts !
Verwijderd
Ik heb hem gister ook ontvangen, ik heb meteen ge-faxt en heb ze daarna gebeld hoe lang het zou duren, ze zeiden dat ie maandag werd geactiveerd! Mooi niet dus! Hij werd diezelfde dag al geactiveerd
mmm.. kan je hem ook faxen dan ??
das dan kut, want ik heb hem al op de post gedaan
...
das dan kut, want ik heb hem al op de post gedaan
Eat my shorts !
Verwijderd
Ja, gelukkig kun je hem ook faxen
Als ik jou was zou ik maar heel snel naar de brievenbus rennen, en dat formulier eruit halen en het alsnog te faxen
Pagina: 1