Ik zag laatst bij iemand een AI waartegen je gewoon kan praten en deze reageert terug. Weet iemand hoe ik dat op mijn device krijg? Natuurlijk open source.
Vraag
Alle reacties
Bijvoorbeeld de ChatGPT app. Open source bij een interface is een beetje moeilijk bij AI, want daar hangt een verdienmodel achter. Het zijn vooral de gereedschappen die open source zijn, niet het eindproduct.
Je bedoelt Google Gemini?
Maar je hebt blijkbaar een AI interface nodig om te zoeken? Welke heb je zelf al bekeken, waarop gezocht?
Maar je hebt blijkbaar een AI interface nodig om te zoeken? Welke heb je zelf al bekeken, waarop gezocht?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Free as in speech or free as in beer? Open code, open model, open trainingsdata? Client- of serverside? Is het erg als alle in- en output naar China gaat?
Anyway: er zijn er vele die je misschien bedoelt, kijk ajb eerst zelf rond en geef wat eigen overwegingen (de '... die je hebt weggepoetst). Ik sluit deze
Anyway: er zijn er vele die je misschien bedoelt, kijk ajb eerst zelf rond en geef wat eigen overwegingen (de '... die je hebt weggepoetst). Ik sluit deze
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.