Hoi, een super PC-noob hier. Ik gebruik al bijna 10 jaar lang een oude ''gaming'' laptop van MSI, maar die geeft het bijna op. Ik wil graag een nieuwe gaming PC kopen, maar ik heb totaal geen verstand van computers. Ik wil graag een goede PC, voornamelijk gefocust op pure FPS. Ik wil een keer gamen zonder me zorgen te maken of ik het wel aankan. Kunnen jullie me helpen? Ik weet uit research dat ik bijna geen raytracing of dlss zou gebruiken.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik speel graag GTA 5, Marvel Rivals, CSGO, Warzone, Leauge of Legends. Kortom, alleen maar om te gamen.
Welke resoluties moet je systeem aankunnen?
1440p of 1080p, whatever you prefer.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van maximaal 1.5k euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Helemaal niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Tower.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt, zal fijn zijn als ik bij MeGekko kan bestellen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem? (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik speel graag GTA 5, Marvel Rivals, CSGO, Warzone, Leauge of Legends. Kortom, alleen maar om te gamen.
Welke resoluties moet je systeem aankunnen?
1440p of 1080p, whatever you prefer.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van maximaal 1.5k euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem? Wees specifiek en noem merk en model.
Helemaal niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Tower.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Niet echt, zal fijn zijn als ik bij MeGekko kan bestellen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen? (grootte, geluidsniveau, energieverbruik etc.)
Nee.