Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppy_Disks
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-04 11:49
Ik wil een baan krijgen in de ICT, wat is het minimale opleidingsniveau hiervoor? Kan ik starten in de ICT met mbo niveau 2 of moet ik dan niveau 4 volledig afronden?

Maar aangezien ik 25 ben is een klassikale mbo-opleiding wss geen optie meer. Wat moet ik dan doen, associate degree?

Ik wil met software werken of computertechnicus worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:29
Niveau 2,3 en 4 kan. Met alle 3 kun je met "software of computertechnicus" aan de bak.

Kan ook op je 25e, als avondstudie, BBL of BOL. Net wat het beste bij je past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floppy_Disks
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 25-04 11:49
KnoxNL schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:21:
Niveau 2,3 en 4 kan. Met alle 3 kun je met "software of computertechnicus" aan de bak.

Kan ook op je 25e, als avondstudie, BBL of BOL. Net wat het beste bij je past.
Helaas kan ik niet eens een UTP-kabel maken. Is dat een probleem? Moet je dan alles kunnen?

[ Voor 3% gewijzigd door Floppy_Disks op 31-01-2025 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 23:37
Floppy_Disks schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:29:
[...]

Helaas kan ik niet eens een UTP-kabel maken. Is dat een probleem? Moet je dan alles kunnen?
Niemand die nog een UTP-kabel zelf maakt tenzij je de facilitaire inrichting opzoekt. Wellicht is het een idee dat je een paar open dagen bezoekt van scholen in de buurt?

Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:29
Floppy_Disks schreef op vrijdag 31 januari 2025 @ 17:29:
[...]

Op de websites van eigenlijk alle opleidingsinstituten staat welke voorkennis nodig is, wat je leerdoelen zijn en wat je kunt worden met het diploma.

Kijk eens op een site van een instituut bij jou in de buurt, dat zal veel zoniet alle vragen van je beantwoorden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22:07

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
@Floppy_Disks dit is een erg magere topicstart. We verwachten wel eigen inzet op Tweakers. Wat heb je allemaal gevonden, welke concrete vragen heb je die je met eigen onderzoek niet kon beantwoorden?

Probeer het gerust met een nieuw topic (adv deze tips), maar deze gaat dicht
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.