Goedemiddag, ik ben opzoek naar een gaming laptop waarmee ik voornamelijk casual single player games wil gaan spelen. Denk aan de nieuwe AC, maar ook bijvoorbeeld Cities Skylines en de 'nieuwe' DragonAge.
Hoeft niet op de hoogste settings met 144+ FPS, daar is het budget ook niet naar. Ik heb ook nog een PS5.
Budget is +/- €1200, kan eventueel nog iets afwijken bij de juiste optie.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, in principe niet. Zal heel sporadisch voorkomen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Lenovo Legion hoor ik niets anders dan positieve dingen over.
Verdere wensen
- Voorkeur intel i7 (minimaal 14e gen) --> ryzen 7 8845 zou een stuk minder performance moeten hebben
- Scherm minimaal 16" - ik hecht veel waarde aan een mooi scherm, dus hier zal ik ook zeker op letten.
- 4060 lijkt mij al voldoende maar 4070 in de aanbieding is +/- 200€ duurder Of toch wachten op de 50-serie?
- 16GB RAM lijkt mij ook voldoende? Ik ben niet van plan om de laptop aan te sluiten op meerdere monitoren en vanalles tegelijk te doen. Zal het voornamelijk bij één game houden.
De Asus ROG Zephyrus lijkt er heel interessant uit te zien of mis ik iets? Geen 'echte' gaming look maar toch alle juiste specs. Wat vinden jullie? Ik hoor ook graag andere suggesties uiteraard!
Hoeft niet op de hoogste settings met 144+ FPS, daar is het budget ook niet naar. Ik heb ook nog een PS5.
Budget is +/- €1200, kan eventueel nog iets afwijken bij de juiste optie.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, in principe niet. Zal heel sporadisch voorkomen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Lenovo Legion hoor ik niets anders dan positieve dingen over.
Verdere wensen
- Voorkeur intel i7 (minimaal 14e gen) --> ryzen 7 8845 zou een stuk minder performance moeten hebben
- Scherm minimaal 16" - ik hecht veel waarde aan een mooi scherm, dus hier zal ik ook zeker op letten.
- 4060 lijkt mij al voldoende maar 4070 in de aanbieding is +/- 200€ duurder Of toch wachten op de 50-serie?
- 16GB RAM lijkt mij ook voldoende? Ik ben niet van plan om de laptop aan te sluiten op meerdere monitoren en vanalles tegelijk te doen. Zal het voornamelijk bij één game houden.
# | Categorie | Product | Prijs | Subtotaal |
---|---|---|---|---|
1 | Laptops | ASUS ROG Zephyrus G16 GU605MI-QR268W | € 1.499,- | € 1.499,- |
1 | Laptops | ASUS TUF Gaming A16 FA607PI-QT091W | € 1.349,- | € 1.349,- |
1 | Laptops | Lenovo Legion 5 16IRX9 (83DG00FBMH) | € 1.249,- | € 1.249,- |
1 | Laptops | MSI Sword 16 HX B14VGKG-448NL | € 1.299,- | € 1.299,- |
Totaal | € 5.396,- |
De Asus ROG Zephyrus lijkt er heel interessant uit te zien of mis ik iets? Geen 'echte' gaming look maar toch alle juiste specs. Wat vinden jullie? Ik hoor ook graag andere suggesties uiteraard!
[ Voor 6% gewijzigd door timmm96 op 31-01-2025 13:54 ]