Toon posts:

hardware verdwijnt elke keer...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
goede dag,

Het ziet er naar uit dat ik tegenwoordig goed ben in het kweken van eigenaardige dingen..

Ik raak iedre keer m'n modem kwijt.. Als ik hem installeer dan doet hij het goed. Als ik daarna m'n computer uitzet en weer opstart dan kan hij geen poort openen. kijk je dan onder modems dan zie je dat hij niet aanwezig is.. Verwijder je de drivers en installeer je hem opnieuw, dan doet hij het wel meteen. De drivers zijn goed... zet je de computer weer uit, dan heb je tijdens de volgende opstart weer het probleem.. wat is dit?

Groeten,

Gerjan

Verwijderd

Is dat modem plug and play ? Misschien moet je anders ff p en p inschakelen in je bios :)

Verwijderd

Topicstarter
Hij is plug en pray ja, maar in het bios staat alles wel goed.. en hij heeft het ook altijd goed gedaan, totdat ik m'n c schijf geformateerd heb en win2k opnieuw geinstalleerd..

• roush
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-07 08:40

roush

Trust no 1

Op zaterdag 15 september 2001 09:36 schreef GerjanPeelen het volgende:
Als ik daarna m'n computer uitzet en weer opstart dan kan hij geen poort openen.
Dit heb ik ook wel eens gehad, ik heb toen via de bios er voor gezorgt dat de IRQ's al uitgedeelt worden via de BIOS. Zodat ik kan sturen welk IRQ bij welk apparaat hoort.

Daarna werkte de boel als een speer. Suc6 :7