Ik heb al flink Google geraadpleegd maar ik kan 1-2-3 door de bomen het bos niet vinden wat ik zoek.
Mijn vrouw maakt gebruik van Office365 en Onedrive. Er is geen server.
Op één van haar Pc's draait een programma met een lokale database (.mdf) en deze database wil ik back-uppen naar een map op de Onedrive.
Voor de Onedrive zelf komt een back-up-progamma maar deze kan geen lokale bestanden back-uppen.
Hiervoor moeten we dan een extra pakket aanschaffen wat dan van de hele Pc backup maakt.
Dat vindt ik eigenlijk een overkill.
Nu kan ik met Robocopy wel een copy maken maar dan overschrijft hij steeds het bestand op de Onedrive.
Ik zoek iets wat een backupbestand maakt met een volgnummer.
Ik zie oa. FreeFileSync, EaseUS, Veeam etc. maar krijg niet helder of dit bied wat ik zoek.
Iemand hier ervaring met bovenstaande software of een ander goed idee?
Mijn vrouw maakt gebruik van Office365 en Onedrive. Er is geen server.
Op één van haar Pc's draait een programma met een lokale database (.mdf) en deze database wil ik back-uppen naar een map op de Onedrive.
Voor de Onedrive zelf komt een back-up-progamma maar deze kan geen lokale bestanden back-uppen.
Hiervoor moeten we dan een extra pakket aanschaffen wat dan van de hele Pc backup maakt.
Dat vindt ik eigenlijk een overkill.
Nu kan ik met Robocopy wel een copy maken maar dan overschrijft hij steeds het bestand op de Onedrive.
Ik zoek iets wat een backupbestand maakt met een volgnummer.
Ik zie oa. FreeFileSync, EaseUS, Veeam etc. maar krijg niet helder of dit bied wat ik zoek.
Iemand hier ervaring met bovenstaande software of een ander goed idee?