Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
65 inch tv TV voor de woonkamer
Wat is je budget?
Max 1500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films / series kijken, gamen (xbox). Ik geef niet veel om 120hz of 144hz refresh rate. Wat denk van belang is dat de TV dicht bij de schuifpui staat en er dus veel licht inval is
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik was zelf aan het kijken naar de uitvoering: TCL 65C855 Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
De reden voor mijn vraag is dat we momenteel een OLED hebben (55 inch LG C8). Deze heeft aan alle kanten burn in (logo's,ondertitels, mute icoontje). Hierdoor ben ik wat huiverig voor OLED.
Ik zoek een?
65 inch tv TV voor de woonkamer
Wat is je budget?
Max 1500 euro
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Films / series kijken, gamen (xbox). Ik geef niet veel om 120hz of 144hz refresh rate. Wat denk van belang is dat de TV dicht bij de schuifpui staat en er dus veel licht inval is
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik was zelf aan het kijken naar de uitvoering: TCL 65C855 Zwart
Welke vragen heb je hier nog over?
De reden voor mijn vraag is dat we momenteel een OLED hebben (55 inch LG C8). Deze heeft aan alle kanten burn in (logo's,ondertitels, mute icoontje). Hierdoor ben ik wat huiverig voor OLED.
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E