3.5" (of 2.5") bays in behuizingen

Pagina: 1
Acties:
  • 185 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
3.5" (of 2.5") lijkt niet mee te tellen voor aantal 3.5" bays in het overzicht.

https://tweakers.net/behu...H9TlHIgbLN-pq91FC0HabzPL8

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fU96_mBxccUzPqPlSh8BVMjiaIM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TLeWU3xN328SzCVSGfZjpLP3.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:58

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Olaf van der Spek Nee idd. Het lastige is, dat je ook wel eens ziet dat een 3,5" bay voor 2x 2,5" geschikt is, dus ik kan niet zomaar optellen. Ik heb daarvoor het open veld "Opmerkingen bays" gemaakt, waar je dit soort 'rare' constructies in kwijt kan. Kan je er nog steeds niet op filteren, maar dan heb je die info wel als je de specs bekijkt.

Omdat het al jaren zo staat, er niet echt een oplossing is en dat de meeste mensen toch niet met meerdere 2,5" of 3,5" formaat drives aan de gang gaan, laat ik het zo staan. Misschien dat ik deze specifieke kolommen ook wel uitschakel. Moet ik nog even over nadenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Voor 3.5" totaal zou je het nog wel kunnen optellen maar voor 2.5" totaal inderdaad niet.

Interne bays (4x 2.5", 2x 3.5") als kolom zou ook een optie zijn.
USB 3.2 (G1) type-A 2x
USB 3.2 (G2) type-c 1x
De laatste C had waarschijnlijk een hoofdletter moeten zijn.
Is het een idee om in plaats van 3.2 (G1) simpelweg de bandbreedte (5G of 5Gbit) te schrijven?
En in plaats van USB type-C USB-C?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:58

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

@Olaf van der Spek USB C en A al dan niet met hoofdletter of met "type" ervoor is een beetje rommelig geworden. Ik neem dit mee in een groter project die ik dit jaar wil starten omtrent kabels, ik zal hierbij ook naar de naamgevingen kijken en deze zoveel mogelijk rechttrekken. De namen voor specificaties die onder de verschillende categorieën worden gebruikt, zijn vaak aan elkaar gekoppeld, dus een wijziging op de ene plek, wordt ook gelijk op een andere plek doorgevoerd.

Dit topic is gesloten.