Onterechte review

Pagina: 1
Acties:
  • 1.105 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Mike
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 23-09 06:50
https://tweakers.net/gallery/626134/aanbod/

Ik heb van deze gebruiker een NVME schijf gekocht. Alleen door omstandig heden was POSTNL brief met de NVME kwijt geraakt. Nu heb ik een review geplaatst bij gebruiker met mijn mening over verzending,

Maar nu plaatst hij onterecht een review wat totaal niet gerelateerd is aan een PS5 Spel maar om een Samsung 990 Pro (met heatsink) 2TB (Gamers Pack)

Wat moet ik nu doen.

[ Voor 4% gewijzigd door Mr Mike op 30-01-2025 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Van mij mag je een mening hebben over de verzending. Dat is het probleem niet, dat je andere dingen insueert zonder enige grondslag is een brug te ver. En je weet precies wat ik bedoel.

Ik schrijf vervolgens ook een review over de manier waarop jij communiceert. Niets mis mee denk ik. Dat ik per ongeluk het verkeerde product aangeklikt heb bij mijn review kunnen de mods vast rechtzetten.

Niet gaan doen alsof wat ik geschreven heb helemaal nergens op gebaseerd is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Mike
Zoals ik eerder zij wilde ik verhaal halen waarom u kort nadat post nl mijn product kwijt is geraakt precies het zelfde aanbied. Tuurlijk ga je dan denken wat raar allemaal.

Maar onder aan de spreek doet u precies het zelfde hier nu weer.

"Ik schrijf vervolgens ook een review over de manier waarop jij communiceert. Niets mis mee denk ik. Dat ik per ongeluk het verkeerde product aangeklikt heb bij mijn review kunnen de mods vast rechtzetten."

Maar verkeerd geselecteerd klopt niet

"Deze tweaker heeft een ps5 spel van mij overgenomen. Helaas is het pakketje door PostNL kwijt geraakt. Gezien deze ook niet verzekerd is door de koper kon ik helaas niets meer betekenen voor hem, ondanks dat ik behoorlijk wat moeite heb gedaan bij PostNL."

U geeft het ook zelfs aan. Laten we even eerlijk na mekaar zijn. Dit is een vervelende situatie en 130 euro kwijt is niet fijn. Maar een bericht sturen naar mij. Let op bied zelfde product aan was een kleine moeite.

Een vertekend beeld scheppen via Review gaat mij gewoon simpel weg te ver. Je mag zeker je mening geven. Doe ik ook. Maar zeg dan gewoon dat het om een NVME schijf gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
Waarom zou ik ten eerste moeten uitleggen waarom ik “hetzelfde” product aanbied? Was ook niet een dag erna ofzo. En het heeft vrij weinig met jou te maken. Dat is een gehele andere transactie op zich.

Dat jij daar dan wat van denkt kan ik niet zoveel aan doen. Misschien heb ik er nog 20 liggen?

Voor beide schijven heb ik een factuur en hebben beide schijven andere serienummers. Dus jouw vermoeden dat ik jouw product niet heb opgestuurd naar je ( terwijl pakket bij PostNL is afgegeven en bevestigd) vervolgens aan een ander nogmaals heb verkocht gaat helaas niet op.

Zoals ik al eerder zei mogen de mods wat mij betreft het aanpassen naar de SSD schijf gezien het niet om de PS5 spel ging, die ik eerder aan je had verkocht ( en wel netjes is aangekomen op dezelfde verzendwijze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Mike
"Zoals ik al eerder zei mogen de mods wat mij betreft het aanpassen naar de SSD schijf gezien het niet om de PS5 spel ging, die ik eerder aan je had verkocht ( en wel netjes is aangekomen op dezelfde verzendwijze)"

Precies wat jij aangeeft is wat ik ook wil. En dat u er 20 hebt liggen zou ook voor mij een zorg zijn.

Erg jammer dit allemaal dat dit allemaal uit context word gehaald. Dank voor jouw tijd en energy nogmaals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
Ik heb in ieder geval van de mogelijkheid gebruik gemaakt om in mijn review een aanvulling te doen.

Als de mods het nog zelf willen aanpassen is dat ook prima.Nogmaals zeer vervelend dat het pakketje niet is aangekomen maar kan je verzekeren dat dit een gevalletje pure pech is geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Mike
ik had de mijne al weggehaald bij u.

Dank voor uw tijd nog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Een review achteraf aanpassen aan de juiste advertentie kan helaas niet. We kunnen de review verwijderen zodat je een nieuwe kan schrijven. Laat maar horen of dat akkoord is.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Mike
Ik denk dat beide partijen zowel hij als ik baat hebben bij het verwijderen van de reviews, aangezien hij er ook niets aan kan doen dat PostNL het pakket kwijt is geraakt en ik mijn geld ben kwijtgeraakt.

En ik puur uit emotie heb gereageerd.

Bedoel dan ook mijn Review bij hem. En hij de review bij mij.

@Trank00l Hoe sta jij hier achter.

[ Voor 10% gewijzigd door Mr Mike op 01-02-2025 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trank00l
  • Niet online
Wat mij betreft kan de review die ik geschreven heb verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb beide reviews verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.