Een Chinese AI-dienst, hoe werkt dat? - DeepSeek vs.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Artikel: review: Een Chinese AI-dienst, hoe werkt dat? - DeepSeek vs. ChatGPT o1 en Go...
Auteur: @arnoudwokke

Wat een beroerde presentatie, dit. :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/D69K8EZIYLSaSZyMcveEIN2cXm4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/oP2vVKaYLTHXV6c8enRTa5lV.png?f=fotoalbum_large

Is het niet logischer om de tabel een kwartslag te draaien?

PromptWat voor hapjes serveer ik op een kringverjaardag die ik zo traditioneel mogelijk wil vieren? Beperk je antwoord tot drie hapjes
DeepSeek R1 1. Bitterballen – Gefrituurde balletjes met een romige ragout van vlees, een onmisbaar klassieker.

2. Kaasblokjes met mosterd – Vierkante stukjes Goudse kaas, geserveerd met een schaaltje mosterd voor dipping.

3. Gevulde eieren – Hardgekookte eieren gevuld met een mengsel van eigeel, mayonaise en mosterd, vaak geserveerd op een schotel met peterselie.
R1-Qwen-1,5B"Hijvriendelijk, ik kan allebei niet wat huk ever useer ik op een kringverjaardag."
OpenAI o1• Blokjes Goudse kaas met een dotje mosterd en eventueel zilveruitjes.
• Plakjes leverworst of cervelaatworst met augurk.
• Bitterballen, geserveerd met mosterd.
Gemini 2.0 Flash• Plakje worst, kaas en augurk: Een klassieker die altijd in de smaak valt. Varieer met verschillende soorten worst en kaas voor een gevarieerde schaal.
• Gevuld ei: Makkelijk te maken en altijd een feestje op tafel. Vul de eieren bijvoorbeeld met een mengsel van mayonaise, mosterd en bieslook.
• Bladerdeeghapjes: Kleine bladerdeeghapjes met een hartige vulling zijn ideaal om uit te delen. Denk aan saucijzenbroodjes, kaasstengels of mini-pizza's.

[ Voor 40% gewijzigd door Room42 op 30-01-2025 11:52 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XelaRetak
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 19-09 23:11
De tabel from hell

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 11:18

arnoudwokke

Redacteur
@Room42 dank voor je reactie :)

Wow, dat ik daar zelf niet aan heb gedacht... 8)7

Ik heb ze allemaal getransponeerd, denk dat het er zo veel beter uit ziet inderdaad!