Artikel: review: Een Chinese AI-dienst, hoe werkt dat? - DeepSeek vs. ChatGPT o1 en Go...
Auteur: @arnoudwokke
Wat een beroerde presentatie, dit.
/f/image/oP2vVKaYLTHXV6c8enRTa5lV.png?f=fotoalbum_large)
Is het niet logischer om de tabel een kwartslag te draaien?
Auteur: @arnoudwokke
Wat een beroerde presentatie, dit.
/f/image/oP2vVKaYLTHXV6c8enRTa5lV.png?f=fotoalbum_large)
Is het niet logischer om de tabel een kwartslag te draaien?
Prompt | Wat voor hapjes serveer ik op een kringverjaardag die ik zo traditioneel mogelijk wil vieren? Beperk je antwoord tot drie hapjes |
DeepSeek R1 | 1. Bitterballen – Gefrituurde balletjes met een romige ragout van vlees, een onmisbaar klassieker. 2. Kaasblokjes met mosterd – Vierkante stukjes Goudse kaas, geserveerd met een schaaltje mosterd voor dipping. 3. Gevulde eieren – Hardgekookte eieren gevuld met een mengsel van eigeel, mayonaise en mosterd, vaak geserveerd op een schotel met peterselie. |
R1-Qwen-1,5B | "Hijvriendelijk, ik kan allebei niet wat huk ever useer ik op een kringverjaardag." |
OpenAI o1 | • Blokjes Goudse kaas met een dotje mosterd en eventueel zilveruitjes. • Plakjes leverworst of cervelaatworst met augurk. • Bitterballen, geserveerd met mosterd. |
Gemini 2.0 Flash | • Plakje worst, kaas en augurk: Een klassieker die altijd in de smaak valt. Varieer met verschillende soorten worst en kaas voor een gevarieerde schaal. • Gevuld ei: Makkelijk te maken en altijd een feestje op tafel. Vul de eieren bijvoorbeeld met een mengsel van mayonaise, mosterd en bieslook. • Bladerdeeghapjes: Kleine bladerdeeghapjes met een hartige vulling zijn ideaal om uit te delen. Denk aan saucijzenbroodjes, kaasstengels of mini-pizza's. |
[ Voor 40% gewijzigd door Room42 op 30-01-2025 11:52 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron