Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Ik ga een nieuwe computer aanschaffen, ik wil graag op low settings hoge fps rainbow six siege kunnen spelen maar wil mijzelf ook graag verdiepen in videos bewerken etc. dus niet alleen voor gaming.
Wat is je budget?
rond de 3000 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
mag ook geadviseerd worden over merk.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik wil graag een systeem hebben waar ik gewoon lekker snel videos kan bewerken, hoeft niet het allerbeste te zijn maar wel gewoon goed, alleen heb ik totaal geen ervaring.
zal ik 50 serie wachten of bijvoorbeeld 4070/4080 kopen?
ik was altijd een intel fan maar veel mensen zeggen ryzen 7 9800x3d?
Ik zoek een?
Ik ga een nieuwe computer aanschaffen, ik wil graag op low settings hoge fps rainbow six siege kunnen spelen maar wil mijzelf ook graag verdiepen in videos bewerken etc. dus niet alleen voor gaming.
Wat is je budget?
rond de 3000 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
mag ook geadviseerd worden over merk.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik wil graag een systeem hebben waar ik gewoon lekker snel videos kan bewerken, hoeft niet het allerbeste te zijn maar wel gewoon goed, alleen heb ik totaal geen ervaring.
zal ik 50 serie wachten of bijvoorbeeld 4070/4080 kopen?
ik was altijd een intel fan maar veel mensen zeggen ryzen 7 9800x3d?