Voor een Tweaker is de weg naar het resultaat net zo belangrijk als het resultaat.
Dan kun je waarschijnlijk het beste eerst met @teacher en @Septillion eens overleggen of de gebruikers misschien eens aangemoedigd moeten worden om voor een eigen probleem een eigen topic te openen. Grote topics zijn inderdaad onoverzichtelijke maar wel gemakkelijke dumpplekken voor vragen.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Daar kan ik mij wel in vinden; je ziet vaker dat de "grote" topics te grote reeksen worden en ernaast topics geopend worden met "eigen" vragen. De grote topics blijven doorgaans wel bestaan voor algemeenheden.
Wise enough to play the fool
Daarop voortbordurend (als user die dat topic nooit geopend heeftDirk schreef op woensdag 29 januari 2025 @ 22:34:
Dan kun je waarschijnlijk het beste eerst met @teacher en @Septillion eens overleggen of de gebruikers misschien eens aangemoedigd moeten worden om voor een eigen probleem een eigen topic te openen. Grote topics zijn inderdaad onoverzichtelijke maar wel gemakkelijke dumpplekken voor vragen.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads