Vraag over Solarclarity Ibex mounting systeem 300100

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noucmen
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 27-09 09:56
Beste tweakers,

Hopelijk kan ik iemand vinden die ervaring heeft met Ibex mounting, of voor SolarClarity heeft gewerkt.

Ik heb een vol pallet van referentie nummer 300100 gewonnen op een veiling, nu moet ik beslissen welke wagen ga ik gebruiken om dit op te halen. Als er wel een rail per set is, moet ik wel een vrachtwagen doen, als niet, misschien een aanhanger is al genoeg.

Het gaat over Ibex mounting systeem, een eigen merk van SolarClarity, een berijf die net failliet ging. Er is nu geen Google Resultaat meer over Ibex. Het lijkt me op dat SolarClarity heeft Ibex mounting ge-launched net voor hun faillisement datum.

En werknemers van de veiling site hebben geen idee wat dit item is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AQdKP71hTiGiEpC1Q25d4eTJeL4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7YkNUR2UZOnbQYcArcPkVd11.webp?f=fotoalbum_large
Type: Ibex-Mounting Pitched aluminum Hook Kit
Consisting of: 1x pallet a 35x kit/box. Kit consists of clamps, profiles, etc. Kit is for 3x solar panel. Reference number: 300100 <-------------- Is er lange rails of niet ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noucmen
Er zijn waarschijnelijk wel rails, dus een complete set van schroeven, haak, clamp, rails, die wel een referentie nummer 300100 heeft, in dit link

https://www.troostwijkauc...set-%289x%29-A1-28000-222

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noucmen
Ik heb dus 35 complete montage sets, genoeg voor 105 panelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• No Hands
  • Registratie: Maart 2016
  • Nu online
er staat dat een set voor 3 panelen is. dan zal de rails waarschijnlijk net iets langer zijn dan 3 meter.

Veroordeel niet, verwonder u slechts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noucmen
No Hands schreef op dinsdag 4 februari 2025 @ 21:23:
er staat dat een set voor 3 panelen is. dan zal de rails waarschijnlijk net iets langer zijn dan 3 meter.
Er zijn 6 rails van 1,6 meters per set voor 3 panelen, beetje vreemd, maar niks mis mee