Ik heb 5 Fritz repeaters in gebruik, type 1750E. Allen via wifi verbonden met een Fritzbox 7590. Van de 5 repeaters staan er 4 in Mesh met de Fritzbox als Meshmaster en 1 repeater in Mesh met een van 4. Alles werkt naar behoren
Echter, als ik met de WIFI-App van AVM probeer de plaatsbepaling van de repeaters te controleren / te verbeteren dan wordt alleen van de repeater die in mesh staat met een andere repeater de plaatsbepaling / beoordeling weergegeven.
Van de ander 4 repeaters wordt geen plaatsbepaling gegeven, met als argument dat die verbonden zijn met de kabel.
Dat laatste is natuurlijk onjuist omdat alle repeaters alleen via wifi verbonden zijn.
Wat is hiervan de oorzaak? Heb ik ergens iets verkeerd ingesteld? Ben benieuwd.
Alvast dank voor uitleg / Karel
Echter, als ik met de WIFI-App van AVM probeer de plaatsbepaling van de repeaters te controleren / te verbeteren dan wordt alleen van de repeater die in mesh staat met een andere repeater de plaatsbepaling / beoordeling weergegeven.
Van de ander 4 repeaters wordt geen plaatsbepaling gegeven, met als argument dat die verbonden zijn met de kabel.
Dat laatste is natuurlijk onjuist omdat alle repeaters alleen via wifi verbonden zijn.
Wat is hiervan de oorzaak? Heb ik ergens iets verkeerd ingesteld? Ben benieuwd.
Alvast dank voor uitleg / Karel